Bu bir çeşit kedi deri hastalığıdır. Mantar gibi de duruyor ancak kedilerin bu tarz deri hastalıkları olur. Güçsüz kalan deri yapısı üzerinde tüy barınamaz ve tüylerde o pigment dediğimiz şey yeteri oranda beslenemediği için ölmeye başlar. Yapmanız gereken iyi bir veterinere gitmek bunun haricinde bir alternatifiniz maalesef ki yok. Bir de orada şimdi kaşıntı çok olur deri kendini değiştirdiği için kedi tırnaklayıp kaşımak isteyecektir. Bu da orada mantar varsa yayılmasını sağlar. Dikkatli olmak lazım.
Mantara çok benziyor. Kullanabileceğim belli ilaçlar var bunlar Google da yazıyordu (şu an adını unuttum) ama tabiki gidebiliyorsan veterinere gitmeni öneririm. Ayrıca gidene kadar kedinin orayı kaşımamasını felan sağlamalısın