Maalesef sokak hayvanları benim kanayan yaram. Çünkü aşırı takıyorum ve çok üzülüyorum. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çabalıyorum. Ancak bir insana sürekli mi denk gelir? Belki ben aşırı duyarlı olduğundan nerede hasta, sakat hayvan var hep ben görüyorum. :(
Hepsi benim gözümde öyleler hepsi Rabbimin bize emaneti, o yüzden kıyamayıp her bulduğum hayvanın karnını doyururum. Elimden geldiğince sağlık sorunlarını halletmeye çalışırım. Bu yüzden de kapımın önü kedi köpek doludur. Bazen çok yorsa onlar dünyanın en tatlı yorgunluğu
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
elimden geldiğince yardım etmeye çalışıyorum hiçbir şey alamazsam kuru mama aliyorum 🥺su koymak içinde plastik satan yerlerden kûcuk kap aliyorum inanin şunlar 20 tl bile etmiyor ben annemden böyle gördüm bòyle devam ediyorum
Sahiplenemedigim kedilerin basini oksuyorum, kimine de yemek alip birakiyorum. Karsiliginda hicbir sey beklemeden, iyilikler bir tsk, bir sgl icin yapilmaz..!
Elbette öyle. Imm çok masumane hislerle beslenmeye başlanan evcil hayvanlar bir ızdıraba, istenmeden gelen bir misafir evin neşe kaynağına dönüşebilir elbette.
vallahi dogru.. en azıdnan sokakta yaşyorlarsa bile onlar için bişeşer ypmalıyız eve alamıyosakta ne bilim karton kutudan ev flan küçük barınak ve sıcak tutucak bir yer bile yeter onlar için.. keike onları barınaklrda flaan koyup tüm kötü hava koşullarında flan koruyabilsek..
Bir hayvan sahibi tarafından eziyet bile görse, ona olan bağlılığından ve saygısından asla sahibine zarar vermiyor.. istese sahibini halt edebilecek güce sahip ama bunu yapmıyor. İnsanoglu çok merhametsiz ve nankör olabilen bir canlı. Bir hayvana karşı asla duyarsız kalamam, yardıma ihtiyacı varsa ilgilenirim , tüm işlerim beklesin.
Valla ben görünce eve getirdim bir ara annem almadı git geri sokağa bırak dedi ben evde kedi köpek beslemem dedi. O günden sonra hiç bir hayvanı eve alamadım zaten🤷 bazen köpek alayım dedim bahçeye ona da izin vermiyor yani yapacak bir şey yok maalesef.
Elbette öyledir belki bizim sınavımız bir hayvancağızdır. Hayvanları severim, çocukluğum sokaklarda ve yıkık evlerde sokak köpekleri besleyerek onlarla sarılıp uyuyarak geçti bu duruma muhtaç değildim ama onlar bana muhtaçtı arkadaşlarımdı o zamanlar insanlar sokak köpeklerine daha kötü davranıyorlardı şimdi yine birazcık farkındalık oluştu.😊
Ne güzel bir yazı yazmışsın, insanoğlu bazen kendini kaybedip her şeye hükmedebileceğini zannediyor ama tanrının yarattığı her varlık özeldir , hiçbirinin bir farkı yoktur, o yüzden hayvanlara saygı duymalı ve onların da yeryüzünde yaşama hakkı olduğunu unutmamalıyız😇
Tabi ki onlar bize Allah 'ın emaneti belki de büyük sınavımız bizde rastlamıştık yolda tek ayağı sakattı kimseye değil sadece bize geldi belki Allah bize getirdi tedavisini yaptırdık şifa olsun hepsine
Sokakta gördüğüm 2 köpeği evime getirip sahiplenmiştim ama bakamadım belki de yanlış zamandı barınağa vermek zorunda kaldık. Elimden geldiğinde her zaman yardım etmeye çalıştım.
Bu konuda insancilim. Insani ustun tutarim. Sokakta perisan gezen bir insanin yuzune bakmayanlar, sevimli diye kopege kopek olurlar. Bence herkes insan oncelikli vicdan muhassebesi yapsin once.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Küçük bir çocuk gibi hepsi. Kim sokakta gördüğü aç bir hayvana kayıtsız kalabilir ki.