Scottish fold cinsi kedim beni bazen ciddiye alır. Tezgaha çıkmamak dahil bir sürü şeyi öğrendi.
Kediler, insanları sahip değil arkadaş olarak görür. Başlık bu yüzden yanlış. Köpekler kadar itaatkar değiller çünkü beyin bölgelerinin farklı yerlerini kullanıyorlar. Bazı küçük köpek ırkları da sahiplerini pek ciddiye almaz, onlar da sahiplerini büyük köpek olarak görmüyor sanırım
Kediler sahiplerini bir şey olarak görmüyor onlar tam bağımsız ruh hastası varlıklar ve iyi ki varlar. Her hareketleri yüzümü güldürüyor hayran kalıyorum. Keşke hepsini alıp kedi dünyası kursam
Kedilerin bu kadar kötülenmesini anlamıyorum insanların birbirinden beklediği gibi onlarda kendileri için sadece saygı bekliyor olamazlar mı kafanıza göre sevmeyin hayvanları sldjslfndmnf