Kardeşim kedimin tüylerini boyamış. Kedime bir zararı var mı?

Ya allahaşkına zaten moralim çok bozuk son br kaç gündür ağlayacak sebep arıyorum rahat rahat ağlamak için en sonunda buna patladım ya. 2 gün önce tertemiz ettiğim yavrumun kuyruğunu kulaklarını fosmorlu kalemle iki kez üst üste bastıra bastıra boyamış. Sildim eve geldiğimde gördüğümde çok korkmuştu sildirmedi çok fazla ama en azından rengini hafiflettim. Kedimin derisi zarar görür mü şimdi birdaha banyoda yaptıramam çok zor sevmiyoe suyu.
Kardeşim kedimin tüylerini boyamış. Kedime bir zararı var mı?
Cevapla