Dışarıda besledi̇ğim kedinin ölüme yaklaşması.. :( Ne yapacağım?

Yaklaşık 1 yıl önce hamile bir kedi besliyordum dışarıda o doğum yaptı 2 tane minnoş getirdi daha o hamileyken onu almaya gittim evde besleyecektim çok korkuyordu gelmiyordu tıslayıp kaçıyordu bende dışarıda beslemeye devam ettim bebekleri dogdu 2 aylık olunca onları dışarıya çıkardı her gün besledim onları kuru mama haşlanmış tavuk elimden ne geldiyse bi gün bile aç bırakmamaya çalıştım haliyle yavrular büyüyünce anne kedi onları terk etti 2 kardeş tek kaldı onlarda annesi gibi korkuyor kaçıyorlar 1 aydır bebeklerinden biri çok hasta digeriyde hastaydı iyileşti sanırsam ama yine gözleri kapanıyor ben yakalayamınca belediyeyi çağırdım onlarda yakalayamadı bugün baktım yağmur yağıyor yavrulardan biri bildiğiniz ölümü bekler gibi yağmurun altında oturmuş başını eğmiş duruyordu almaya gittim yine kaçtı ne yaptıysam olmadı yukarıya ciktim balkondan baktım kardesi de gelmiş onu ısıtmaya çalışır gibi üstüne kendini siper etmiş saat sabah 10dan beri aynı yerde duruyor ikiside çok korkuyorum öleceklerini hissediyorum elimden ağlamaktan başka bir şey gelmiyor canım yanıyor hiç bir şey yapamıyorum gözümün önünde eriyip ölecekler çok korkuyorum
Dışarıda besledi̇ğim kedinin ölüme yaklaşması.. :( Ne yapacağım?
Cevapla