Sokakta ayağı yaralı kedi var. Cam kesmiş. Fito krem sürdüm sardım ayağını 3 gündür uğraşıyorum. Sizce düzelir mi?

Ayağı şiş sanki iltihap kapmış gibi. Fito krem sizce iyi olmuş mu ona? Ve beni her gördüğünde elimi öpüyor seviyor.
Sokakta ayağı yaralı kedi var. Cam kesmiş. Fito krem sürdüm sardım ayağını 3 gündür uğraşıyorum. Sizce düzelir mi?
Cevapla