Bu yavru pisi sizin olsaydı adını ne koyardınız? 🐈🌸?

Ben şirin koyardım 😍
Çok tatlı değil mi 😆😆😆
Bu yavru pisi sizin olsaydı adını ne koyardınız? 🐈🌸?
Bu yavru pisi sizin olsaydı adını ne koyardınız? 🐈🌸?
Cevapla