
Peki siz hangi hayvan olmayı isterdiniz?
Arkadaşlar yorumlarınızı merak ediyorum 🙂
Musmutlu keyifli vakitler dilerim 😊

Deniz atları tek eşlidirler ve eşleri ölse dahi bi daha asla başka biriyle birlikte olmazlar. Bende hayatımda sadece tek bi insana ait olmak istediğimden deniz atı olmak isterdim
🙏❣️
Ben balina olmak isterdim. Kimseye bir zararları yok, barışcillar, uzun bir ömürleri var, bilgeliğin sembolleri, tüm hayatlarını okyanusları gezerek harciyorlar ve cok az hayvan onlara zarar verebiliyor.
Tek boynuzlu kanatlı beyaz bir at...🍀🦄❤️
Zümrüdüanka kuşu...🍀🦄❤️
Dişi aslan...🍀🦄❤️
🙂 Teşekkür ediyorum...
Hoşgeldin hediyem için çok mutlu oldum çok teşekkürler ben de seni EİG seçmek isterim bana da beklerim😍😍
Deniz kaplumbağası olmak isterdim. Kalın kabuklusun sataşan eden yemek isteyen yok, ömrün uzun sakin. Yediğin önünde yemediğin arkanda ister denizde takıl ister sahile çık güneşlen ooh mis.
Cevap
49Cevap
Arap insanı olabilirdim ya da bok böceği gerçe pek farkı yok denemek anlamak isterdim nasıl bir durum bukadar pislik ile yaşamak. Cunku anlamak benim için zor ve anlamak için bunlardan biri olmanız gerekiyor olmalı.
...
baykuş olmak isterdim..
sadece geceleri ortaya çıkmak tehna yerlerde dolaşmak insanlardan da uzak durmak..
Hiç şaşırmadım nedense..
Palyaço balığı erkek ya da kadın "dişi" olabiliyorlar, yavrularına bakıyorlar, cinsiyet farketmeksizin bir sevgi bağları var, feminist ve eşitlikten yana. 😃🙂
🤭🤭🤣🤣
Ama doğru 🙂 sevgi üzerinden gittim baya, güzel güzel. 😊
Güzelmiş
Evet 😊👋 byby 😊
Balık okyanusu görmek keşfetmek için veya kelebek kısa öz yaşamak için.
Sende meleğim 🙏❤️
Kedi aşığıyım ama sanırım asla insanlara denk gelmeyeceğim bi yerde bi kelebek olmak isterdim 🦋
yaw şimdi küçük şirin havanları seviyorum ama ben AYI olmak isterdim :D
hemde kodiak cinsinden
Kaplumbağa olmak istedim. Az hareket ediyor çok yaşıyor hem evi bile sırtında yuva derdi yok
Kedi olmak isterdim ama bizim evde😅 bizim zeyto herkesten rahat kölesiyim resmen
Kuş olup bazılarında şans dağıtmak isterdim 😉🤣🤣🤣
Fazla zekiyim bu dünya için 😂🤣🤣
AT... Ama sırtıma yalnızca kotlu, iri tombul güzel kızların binmesi şartıyla...
kuğu olmak isterim hem yürüyor hem uçuyo hem yüzüyor hem zarif hem güzel
kedi veya kuş olmak isterdim gerçi hayvanlara acıma yok bu dünyada ama neyse
İnsandan daha iyi hayvan var mı 🤣
Köpek hem de Kürt Köpeği
Kurt olurdum. Bozkurt olarak gelmenin faydası var.
Güzel 👏👏🐈
Teşekkürler...
Koala olayım ömrümü bir dala yapışıp geçireyim
Kartal olarak gelmek isterim.
Teşekkür ederim.
At olmak isterdim.. Umarsizca şah'a kalkardım😂😂
Çita, kel kartal, büyük beyaz köpek balığı ve AT.
Kartal veya Şahin göklerdeki asalet
Bazen bir tekir kedi olmak istersin
insan vaar oldugu surece hepsinin dogasi tehlikede
Su samuru ya da kartal
Kartal olmak isterdim
Oo ayrı 🤭🤭
Kedi olmak isterdim zaten kedi gibiyim.😄
Yerim seni minnoş 😊🐈🥰
🤦♀️🤦♀️😊❤😘
😅😅🤭🤭
Serçe olurdum heralde 😊
Uçup durur, tellerde durur, yere iner su içerdim. İnsanlardan uzak durup rahatça gezinirdim..
kedi köpek olup başıma insan belasını almak istemezdim. özgür bir hayvan, belki bir kuş türü.
köpek olmak isterdim..
Kelebek olarak gelmek isterdim
Kartal 🦅
Kaplan
Vay 👏👏😂
😁😂😂😂
Dinazor.
Yine insan olmak isterdim, en iyisi o
Ay valla bilemedim ki hepsi sıkıntı :/
Panda ruh halim yansıtıyor zaten
Kedücük ❤️
Ben de kuş
Sibirya kaplanı
Aslan 🦁
Tşkler
Tebrikler Fenomenliğin hayırlı olsun..
gelmek istemezdim
hiç öylesine bir sebebi yok
Piton
Kartal olmak isterdim :)
Kartal olayım.
İnsan düşünebilen bir hayvandır.
Tavşan 🐰🐇🐰🐇🐰
Kartal
Panda🐼
❤🌸🌺
Kesınlıkle Kartal 🦅
yunus balinası
Kedi
🙂
Penguen
köpüş
Kuşlar sizin kadar özgür olmakti tek hayalim 🎶🎶
Avrupa da köpek olarak gelmek isterdim :)
Köpekler oralarda çok değerli bir dost, kıymet biliyorlar.
panda
kurt🐺
evet
kedi
yılan olmak isterdim herkesi sokmak için
Kedyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?