Sokakta sürekli beslediğim bir dişi kedi var. Gittiğim her yere gelir genelde. Bazen benle cumaya bile geliyor. 😂🙈 buraya kadar her şey iyi hoş ama sürekli apartmana girmek istiyor. Zamanında evde bir kadın tarafından bakılıyormuş ama sonrasında sokağa atılmış. Sanırım bu yüzden sürekli kapalı ortam istiyor ama havalar zaten sıcak ve binada kediden korkanlar var maalesef ki. Sokakta beslediğim kedimin sürekli apartmana girmesini nasıl engelleyebilirim?
Sokakta beslediğim kedimin sürekli apartmana girmesini nasıl engelleyebilirim?
Aynı kediden bende de vardı, kapının önüne çöp çıkarmak için kapıyı açıyordum ama ben çıkana kadar o eve giriyordu. Bir de tabi uyuz komşular, onlar yüzünden kediyi başka bir mahalleye bıraktılar. Çözümü nasıl olur bilemiyorum ama sanırım olmaz gibi. Artık sevgiye ve yemeğe alışmış, mutlu olduğu yerden kolay kolay gitmez.
Her şeyi anlarım da bu hayvan orangutan değil yılan değil aslan değil düz bir kedi ya kedi kedi ufacık bir şey o günahsızın nasıl apartmana girmesinden rahatsız olabilirler? Kediler kimsenin üzerine atlamaz şu korkuyorum edebiyatı sebebiyle o canı apartman dışına koymaya vicdanı rahat eden de insanım diye gezmesin ortalıkta
O girer ve ister. Sen kendinle beraber girmesini engelle. Başkası sokarsa senden geçmiştir. Böyle insanlar çok sorun çıkarıyorlar. Bizim de aynı problem var ben binaya özellikle sokmuyorum bazıları sokup bizim kata atıyor asansörle
Kedi için bahçeye ihtiyacın yok eğer rahat girip çıkabileceği bir yerde ise camdan alırsın camdan çıkar tuvaleti gelince. Yok eğer evin üst katlardaysa da kum kabı ve kum alıp işi çözebilirsin. Bende 3 tane kedi var ve 3 üncü kattayım. Aşağıya kadar yol yaptım kediler inip çıkabilsin diye yani mesele evin Bahçeli olması falan değil. Kediler temiz hayvanlardır.
Apartmana girdiği sırada ses tonunla kız biraz başka yöntemle yapmaması gereken şeyi anlamiyolar ama girmeye çalışabilir yine... Ses tonuna göre anlarla
Bilir o bilir😂❤️ bizim yazlıkta da dışarıya atılmış 1-2 kedi var onlarda balkondan girmeye çalışıyorlar tabi egittim ben artık girmiyorlar haha ama o kedi gibi cilve yapsalardi yumusayabilirdim Allah'tan yapmadılar😂
Eğit işte. Laf dinlesin uslu dursun binaya girmesin Hee benle de cumaya gelmesin haha 😂 Hoş diğer kedikerin bölgelerine girmiyor o ayrı 😂 birgün dayak yicek ama dur bakalım
Oyy cumaya da mı geliyo❤️😄çok zor eğitiliyor ama büyük kediler. Gelsin ya caminin kenarında duruverir 😄Eğitmem için senin binaya gelip eğitmem lazimki o binaya girmesin. O yüzden eğitmem imkan dışı😄diger kedilere yaklaşmazsa pati yemez haha
Anlıyorum seni ama tuvalet alışkanlığı vardır onun çabuk alışır zorlanmazsın bir düşün derim insan kirliliğinden bin kat iyidir hayvan kirliliği ki onlar çok temizdirler. Biz kirliyiz