Kedim çok pis saldırıyor, her yerim kan içinde kalıyor. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar kedim daha sadece 4 aylık. Ama çok pis ısırıyor hergün. Üstümden atıyorum yinede geliyor. Ayaklarımı bacaklarımı kollarımı her yerimi parçaladı. Korkuyorum artık. Evden atmak istemiyorum dışarıda ölür gider eve alışmış kedi kıyamıyorum da. Veterinere en son götürdüğümde dedi ki küçükken büyük hastalıklar atlatan kediler hırçın olur düzelmez dedi (bağırsak paraziti miydi neydi) Ağlıcam artık. Yaz bide dışarı çıkarken bile utanıyorum. Fotoğraftan çok belli olmuyor ama kollarımın her yeri parçalanmış şekilde. Nolur yardım edin.
Kedim çok pis saldırıyor, her yerim kan içinde kalıyor. Ne yapabilirim?
Kedim çok pis saldırıyor, her yerim kan içinde kalıyor. Ne yapabilirim?
Kedim çok pis saldırıyor, her yerim kan içinde kalıyor. Ne yapabilirim?
Kedim çok pis saldırıyor, her yerim kan içinde kalıyor. Ne yapabilirim?
Kedim çok pis saldırıyor, her yerim kan içinde kalıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla