Arkadaşlar kedim daha sadece 4 aylık. Ama çok pis ısırıyor hergün. Üstümden atıyorum yinede geliyor. Ayaklarımı bacaklarımı kollarımı her yerimi parçaladı. Korkuyorum artık. Evden atmak istemiyorum dışarıda ölür gider eve alışmış kedi kıyamıyorum da. Veterinere en son götürdüğümde dedi ki küçükken büyük hastalıklar atlatan kediler hırçın olur düzelmez dedi (bağırsak paraziti miydi neydi) Ağlıcam artık. Yaz bide dışarı çıkarken bile utanıyorum. Fotoğraftan çok belli olmuyor ama kollarımın her yeri parçalanmış şekilde. Nolur yardım edin.
Kedim çok pis saldırıyor, her yerim kan içinde kalıyor. Ne yapabilirim?
küçükken elle oynatılan kediler büyüdüğünde daha hırçın olur seni bir av olarak görür canının yandığını belli etmen gerek kötü davranış sergilediğinde ses tonunla davranışınla belli et ya da su sık üstüne her kötü davranış yaptığında tekrarla en sonunda anlar
kedinin patilerine dikkat et tırnaklarını çıkartmamış oynatırken buna dikkat etmen gerekir çıkarırsa hayır diyip tırnaklarını hafifçe içine itircen bi süre sonra alışıyor
Önceden benzer durum için bir arkadaşa yorum yapmışım buraya bırakıyorum 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Net bilmiyorum bilen arkadaşlar söyler ama kediyi doğaya bıraksan ev kedisi sokak kedisi diye bir şey olmaması lazım doğuştan özellikleri var ve evde bile kullanıyor.
Ne alaka bilmiyosun zaten veterinerlerde söylüyor ev kedisi dışarıya alışamaz diye ya seni de mağaraya atalım nede olsa çıkar insan o diyelim canım aptal Lan eğer bir kediyi yavruyken alıp evde beslersen sonra sokağa atardan alışamaz çünkü ona annesi öğretmemiş nasıl avlanacağını ya da nasıl yemek bulacağını
Aynen öyle. Ev kedileri sokağa bırakıldığı zaman yaşayamıyor. Zuzu zaten bi onu sahiplendiğimizde doğru düzgün dışarıyı gördü. Veterinerden veterinere onda da kutusunda çıkıyor. Evde de balkona çıkıyor sadece. Zaten zuzu ne yaparsa yapsın seviyorum sokağa da atmam asla.
Sakin tepki ver kedine asla vurma bağırma onu kovalama sinirlenme sadece kedinin ödünü patlatırsın ve gerilmesine kafasının karışmasına yol açarsın kedini asla yanına çağırıp cezalandırma kedinin ona neden olumsuz tepki verdiğini hakkında hiçbir fikri olmucaktır hatta onu çağırdığında muhtemelen senden güzel bir tepki beklicektir.
Sakin tepki ver kedine asla vurma bağırma onu kovalama sinirlenme sadece kedinin ödünü patlatırsın ve gerilmesine kafasının karışmasına yol açarsın kedini asla yanına çağırıp cezalandırma kedinin ona neden olumsuz tepki verdiğini hakkında hiçbir fikri olmucaktır hatta onu çağırdığında muhtemelen senden güzel bir tepki beklicektir.
Sakin tepki ver kedine asla vurma bağırma onu kovalama sinirlenme sadece kedinin ödünü patlatırsın ve gerilmesine kafasının karışmasına yol açarsın kedini asla yanına çağırıp cezalandırma kedinin ona neden olumsuz tepki verdiğini hakkında hiçbir fikri olmucaktır hatta onu çağırdığında muhtemelen senden güzel bir tepki beklicektir.
Sakin tepki ver kedine asla vurma bağırma onu kovalama sinirlenme sadece kedinin ödünü patlatırsın ve gerilmesine kafasının karışmasına yol açarsın kedini asla yanına çağırıp cezalandırma kedinin ona neden olumsuz tepki verdiğini hakkında hiçbir fikri olmucaktır hatta onu çağırdığında muhtemelen senden güzel bir tepki beklicektir.
Sakin tepki ver kedine asla vurma bağırma onu kovalama sinirlenme sadece kedinin ödünü patlatırsın ve gerilmesine kafasının karışmasına yol açarsın kedini asla yanına çağırıp cezalandırma kedinin ona neden olumsuz tepki verdiğini hakkında hiçbir fikri olmucaktır hatta onu çağırdığında muhtemelen senden güzel bir tepki beklicektir.
Sakin tepki ver kedine asla vurma bağırma onu kovalama sinirlenme sadece kedinin ödünü patlatırsın ve gerilmesine kafasının karışmasına yol açarsın kedini asla yanına çağırıp cezalandırma kedinin ona neden olumsuz tepki verdiğini hakkında hiçbir fikri olmucaktır hatta onu çağırdığında muhtemelen senden güzel bir tepki beklicektir.
Evet, ben hiç ilgilenmeyerek çözüm buldum, durup dururken isiriyordu tepki vermiyordum sıkılıp bırakıyordu, sabaha kadar miyavliyordu görmezden geliyordum
Artık ısırmaya başladığı zaman bir odaya kapatcam mamasını suyunu tuvaletini götürüp. Öyle anlıyorlarmış zamanla kesiyorlarmış. Çünkü zuzuyu uyurken salona kapatıyorum kendim odamda uyuyorum. Sabah açınca sırnaşıyor. Özlüyor sanırım.
Arkadaşım benlm görüşümde hakaret yok kedi zaten maf etmiş kızı ben öneri olarak söylüyorum daha iyi hisseder diye instaya atsa mesela kötü durur malum yaz ayı
Tm sen haklısın harbiden lan ben niye böyle yorum yazdım özür dilerim arkadaştan 🤔neyse kediye de oyuncak lazım bende var fareli atıyon dönüyo oynuyo trend yolda var ucuz zaten 4 aylık kedi enerjisi bol olur