Perşembe günü yola çıkacağım, 5 yaşındaki kedimi bırakabileceğim hiç kimsem yok. Komşuları tanımıyorum bile. Apartman görevlisi de alkolik biri. Güvenemem, görüyoruz her gün kedi köpeğe neler yaptıklarını. Otomatik, hazneli mama ve su kabı var. Onlarda sıkıntı yok ama ne yapıyor, ne ediyor görmek için ve ara sıra mikrofonda onunla konuşmak için iyi bir kamera almayı düşünüyorum. Xiaomi'nin Mi Home 2k kamerasını gördüm. 400 lira. Tek şansım o almak için, yarın gidip mağazasından almam gerek. Siz olsanız, alır mıydınız? Aklınız kalır mıydı?
Riske etmeye hiç gerek yok, 5 yıl boyunca bakıp büyütmüşsün, başına bir iş gelmemesi ve hareketlerini kontrol etmen için alman şart.
Kediler 5 gün boyunca mamaları, suları ve kumları varsa duruyorlar, aklın onda kalmasın rahat olur o.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer