Koronayım, hastanede yatıyorum. Kedim evde yalnız kaldı, bir şey olur mu yavru daha?

2 aylık dişi bir kedim var ve şu an onu evde bırakmak zorunda kaldım kapıda kapalı ve o tek başına bişey olmaz dimii çok korkuyorum
Koronayım, hastanede yatıyorum. Kedim evde yalnız kaldı, bir şey olur mu yavru daha?
Cevapla