Karşı binadaki pislik insan köpeğini dövüyor, aç bırakıyor. Nereye şikayet edebilirim?

Karşı binamizdaki pislik adam kopegini dövüyor.
Adam alkolik ailesine de şiddet uyguluyor. En Alt katta oturuyolar küçük bi bahçeleri var.
Köpegi yağmurda karda bile içeri almiyolar. Köpegin cinsi dogo. Siyah bi dogo. Yemekte vermiyolar heralde çünkü o koca Hayvanın iri yarı bisi olmasi gerekirken aksine kemikleri gözüküyor resmen derisi yapismis. Sürekli ağlıyor. Adam laftan da anlamiyor nereye şikayet edebilirim içim gidiyor köpeğin ağlama seslerini duyunca çok üzülüyorum. Ara sıra yemek fırlatiyoruz
. Bide köpeği gelip alsalar nerde bakarlar iyi bakarlar mi? Bakicak birine verirlermi?🥺🥺🥺
Karşı binadaki pislik insan köpeğini dövüyor, aç bırakıyor. Nereye şikayet edebilirim?
Cevapla