Muhabbet kuşumu çok seviyorum, bugün onu banyo yaptırdım, bir süre sonra baktım bir gözü gözü kapalıydı. Korkutunca falan açıyor, ama elime aldığımda açmıyor ve elimde durmayı çok sevmez. İnternette falan araştırdım kafes kirliliği neden olabilirmiş ama ben kafesini düzenli olarak temizlerim. Veterinere götürme imkanım yok, lütfen ne yapmam gerekiyor, nesi var kuşumun? nasıl fotoğraf yüklicem (bilgisayardan) fotoğrafını da göstereyim
Lütfen?
Lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kuşunu yıkarken suyuna sabun şampuan koyduysan gözüne köpük kaçmış olabilir ve köpükte doğal olarak gözünü acıtıyor. Acısı geçtiğinde gözünü açacak korkmana gerek yok.
dalinle yıkıyorum, teşekkür ederim gerçekten, yarına geçer demi
Geçer tabiki akşama kadar birşeyi kalmaz
gerçekten çok teşekkür ederim arada gözünü açıyor, ılık suyla biraz pansuman yaptım, çok ama çok teşekkür ederim
Rica ederim. Endişelenmene gerek yok. Sabaha kadar birşeyi kalmaz.
gözü hala kapalı arada açıyor (meraktan sanırım) hemen geri kapatıyor, biraz kızardı bi de
O zaman üşütmeyecek şekilde hafif ılık su tutun gözüne. Belkide şampuan kalıntısı vardır hala
dünden beri ara ara yapıyorum ılık suyla, izin vermiyor pek, arada bakıyor ama kapatıyor ve biraz kızardı veterinere götürmeyi düşünüyorum gözüne bi şey olmasın diye
Bencede veterinere götür bakalım ne diyecek.
götürdüm, şırıngada bir şey verdi onu küçük bir pamuğa 1-2 damla damlatıp günde 3 kere gözüne pansuman gibi yapıcam, 3 gün içinde geçmezse tekrar götürcem
ilgilendiğin için gerçekten çok teşekkür ederim, senden başka kimse ilgilenmedi, çok ama çok teşekkür ederim
Teşekkür ederim benimde bir tane muhabbet kuşum var ve çok ilgilenirim.
Sana göz kırpıyor
ciddi bir cevap ver lütfen biliyorsan Kuş'a bir şey olmasını istemiyorum Fıstığa da aynısı oldu normal yazıyordu ama...