Bulut'la tanışın arkadaşlar. Daha bugün aldım bir aylıkmış. Şimdiden çok iyi anlaştık hemen alıştı bana ama bir türlü yem yedirip su içiremiyorum. Elime yem koyuyorum o zaman biraz yiyor ama kafesindeki yemlikten asla yemiyor ve su da içmiyor. Bir arkadaşım da aldı onun kuşu da yemden kafasını kaldırmıyor hangisi sorunlu acaba?
Muhabbet kuşu aldım bugün, yemini yemiyor su içmiyor sebebi ne olabilir?
Işte o kuşun da sorunu bu sahiplenmek şu anda terk edilme sendromu yaşıyor. Erkekse bir dişisini, dışı ise bir erkeğini al o zaman unutur terk edilmeyi.
Oncelıkle belırtmek lazım kı normal sartlarda 40 gunlukken dıger canlıalr gıbı guzel yem yemeye baslar ama 1 aylık kuslarda sımdı yem kırıyor olması lazım yenı eve geldıgı ıcın 2 gun bu tepkıyı verebılır.
2 Gun ıcınde yavas yavas yem kırmaya baslayacak ama gorsele bakarsak kanatlar ve kyrukta tam gelısmemıs
Ooo maşallah Bulut a.. Yer ablası... şimdi o küçücük daha yavru. Bir de yerini yadırgadı. Elinden yemesi super çünkü ele böyle alışacak zaten. Bence bir müddet böyle yem yedir. Suyunu kafesinde içer.. merak etme kuş susuzluk intiharı gerçekleştirmez.. illa susayınca içer.. onlar çok sık su içmezler..
Daha alışma sürecinde o. Ortalana 2-3 günde yem yemeye başlar, sonrasındaki 1 haftadada sana güvenmeye başlar. O kadar tatlı bir kuş türü ki yiyesim geliyor😂
Evet gerçekten öyle. Dün arkadaşımın evinde gördüm hemen bugün aldım bi tane ve saatlerdir onunla oynuyorum zaman nasıl geçti anlamadım bütün stresim gitti resmen :) bilerek bebek aldım her şeye benimle alışsın diye
Bebek alarak en doğrusunu yapmışsın. Bendede vardı ismi mavişdi. Bana alışması 2 hafta sürdü ilk başlarda çok korkuyordu elime gelmiyordu sonrasında 1 hafta hep sevmeye çalıştım korkutmadan ısırsa bile elimi çekmedim sonrasında omzuma gelip öpmeye başladı😂 yem olarak ta marul, ısıtılmış elma, özel tohumlar, ekmek kırığı verebilirsin çok severler: )
Tamam öyle yaparım bide darı alıcam haftada bir. Biz çoktan alıştık birbirimize omzuma alıyorum öpüyorum boynunu seviyorum hoşuna gidiyor. En son ısırıcam bi tarafını :D
Evet tanımıyor işte beni gayet hayvanlara karşı hassas bir insanım öyle hanzo gibi her bölgesini yemem özellike yağlı bölgelerinden uzak durur göğüs kısmını yemeyi severim ki muhabbet kuşlarının göğüs etleri çok lezzetli olur tavaya biraz bira ekleyip pişirince anlarsınız
evet 3 kez falan muhabbet kusum oldu. parmagini kucukken kafesin kapisiyla orterken kirmisdim kanamisdi ya kucukluk isde bi keserindede biri öldu neden bilemedim. sonrakilarida birisi kacti hapisden biriside ucurtdum ucusun gitisin
Kuşumu kendim seçtim kimse kakalamadı senin deyiminle. Salak değilim çok şükür. Normalde enerjisi yerinde her şeyi yapıyor sadece yemek yemiyor. Bu da alışma süreciymiş zaten. Kuş beslemişsin ama kuşlar hakkında bir şey öğrenememişsin maalesef
dogru ola bilir kusu 10 gun icinde ele goturmek olmaz yani el temasi olmaz ortama alismali 10 15 gun falan sonra hafifi dokusunlarla ayklarinin altina koyun parmaklarinizi her gun deneyin bunu alisincaya kadar yani parmaginizin uzerine cikancayakadar. siz ilk gunden kusa saldirmisiniz dokunmussunuz bunu yapmayin o kus eve alismali once sonra size alismali