@Teόmάń ın kedisi mi daha tatlı benim güzeller güzeli yavrum mu?

Teoş ve kedisi👎
Teoş ve kedisi👎
Ben ve yavruummmm😍
Ben ve yavruummmm😍
İyi gecelerrrr🥳
Koşun çabuk herkes benim kedimin ne kadar sevimli olduğunu söylesin😄

Tamamen adil bu kapışmaya hoşgeldin @Teόmάń 😎
Güncellemeler
+1 yıl
https://www.hizliresim.com/ggm69ne
Siz şimdi diyorsunuz ki benim minnoşum sarı değil diye çirkin öyle miiğğ🤨🙄
Hiçte değil😘
@Teόmάń ın kedisi mi daha tatlı benim güzeller güzeli yavrum mu?
Cevapla