Siz şimdi diyorsunuz ki benim minnoşum sarı değil diye çirkin öyle miiğğ🤨🙄
Hiçte değil😘


Sokak kedileri - köpekleri daha tatlı. Hani güzel kız ilgi odağı olur, nihayetinde iş adamı alır ya hayatına. Ve yakışıklı erkek hem güzeli hem kariyerlisini ararlar ya... hani doğuştan şanslılardır... İşte ben hayvanlarda da aynı mantığı, ayrımcılığı görmekten bıktım! Nerede kör, topal, tipsiz kedi köpek varsa, ölümüne seviyorum. Bedenini ve ruhunu iyileştirmek için elimden geleni yapıyorum
Sözüm sana değil, genel yorumdu.. 2 fotoğraf çektirip, sosyal medyada hava yapıp, büyüdükten sonra sokağa atan şerefsizlere lafım




Birinci belli ikinci seninki olabilir asdf
Karar vermekte çok zorlandım ikisi de çok güzel ama yine de Teoman'ın kedisi diyeceğim sanırım. Büyük kedileri daha çok seviyorum ve patileri de kocaman, en sevdiğim.😅
Ayyyyyyyyy 😻 bu minnnoşlaaar çoook tatlı yaaa maşallah maşallah🤗 🧿 ama ben sarı kedilereee bayılırımmmmm 🤭 oyumuu Teoş ve Kedisi'nden yana kullanıyorum 🐈🤗💯
Seninnkisiiii çoook masummm ve minnoş 😍
amaa Teo Bey'in sarı kediisiii hazırdaa bekliyooo Hırçın'a benziyor giibii kan çekiyo diyelim biz ona 🤭🤭😂😂
Cevap
33Cevap
ikisi de o kadar tatlı ki karar veremiyorum kjsdnfsdjkfnds ama seninki daha küçük diye seninkini seçiyorum
Benim kedim daha güzel yanı olsaydı daha güzel olurdu
Kedim yok benim, kedim olsaydı benim kedim daha güzel olurdu diye basit bir latife yaptım. Teşekkürler bdndn
:)
Teo'nun kedisi mevzuyu biliyor ki kameraya iyi poz vermiş, artist kedi daha tatlı 😎
Sizin kediniz tabi, bu konu tartışmaya kapalı bence 😄
😄
Ayy ikiside çok güzel ama beyaz kedilere zaafım var. Çok güzeller.🥰😍
Evett :)
Bence ikiside çok şirin ama seninki bir tık daha önde sanki.
Benım kedi tabi
Destur deyin bre soysuzlar :D
Seninki tatlı😍 bu arada teomanın instasını istiyorum😙
Söylee
Tamamdır
İkiside çok tatlı sahipleride yakisikli ve tatlı diyorum

Karamel rengi de güzel 😍 ama senin ki daha tatlı🥰
Senin kedin daha sevimli ve masum bakıyor.
Sankiye konuşacak ☺️😊.
Ay ay ayyy!!! Seninki çok minnoş. Yerim tatlılığını. Oyum sana.
İkiside çok tatlı senin masken nerde kediye Corona bulaştırcan
Şimdi ikisini nasıl karşılaştıralım ikisi de mükemmel.
Kapıştırın kim döverse sevelim 🤣
Çok yakışıklı bir kedi
@Teόmάń ın kuzusundan sonra kedisi de tatlı 😎
Maşallahı var tabii ki de bu güzellik.😍
Seninki😍
Bu arada net Teomanın kedisi daha tatlı
Teonun kedisi tek atar
Senin Kediler Daha Tatlı
Beyaz diyeceğim ama sarının hatrı kalır
😍
Benim fotodaki kedi tokatlarr hiç şansın yok
Bende ikitane prenses var gözleri görmüyor
Evet kabul etmek gerekiyor kedi senden güzel
Benim pisicik beni terk etti 🙁
Benüm kedüm daha tatluş
Beyaz kedi çok masum bakıyor
Teonunki daha güzel :d
Sadece benim kedim tattlıı😍
Siz kızlar daha güzelsiniz :d
Gayet tabii Rafael Nadal!
İkisi de çok sevimliii ❤️❤️
Kıyaslanamaz hepsi bal şekeri 😋
ayirt edemem 2 side cok minnos♥️
İkinizinkini de ayırt edemiyorum 😍
Teo loserininki sal beni aga diyo
Yeap
@Teόmάń Federeri dünya kabul ediyo loserr
@Teόmάń sen fanboysun loser:d
@Teόmάń yok mu bi genç yetenek tokatlasin Nadali :d
@Teόmάń yok be olum adam çok yaşlandi la
Senin ki. 😀
oha alttaki kedi benim kesimin aynisi
Seninki daha tatlı
İkiside çok tatlı ama senin kedinin rengi çok hoş
Benim kedim
Senin kedin daha guzel
İki kedi de güzel
Senin kiii🥰😍🥰🥰
İkiside çok tatlı
ikiside çok tatlı
Oyyy
Yavrun
İkiside değil
İkiside
İkiside çok iyi
Teonun
Ikiside 😍
Çok güzeller
ayrım yapamam ki.
Hepsi güzel bence
Şirin ikisi de 😂
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?