Kedimin suyu geldi, doğum yapmadı. Ne zaman doğurur?

Kedimin suyu ikindi üzeri 16 gibi geldi ama hâlen doğum yapmadı, iştahı hiç yok. Veterinere götürdüm bu hayvanı sürekli taşıyıp durmayın sezeryan doğuma sürüklersiniz dedi. Kedim çok sağlıklıymış ama bebekler daha doğum kanalına girmemiş. şu an kedim çok çok halsiz ve asla yemek yemiyor bende çok huzursuz oluyorum ne yapabilirim ne zaman doğurur sizce?
Kedimin suyu geldi, doğum yapmadı. Ne zaman doğurur?
Cevapla