Malum bazı besınlerı stok yapmak herzaman mumkun olmadıgından bu sektordekılerde muafıyet lıstesınde 


Doğru karar. Bızdıkların ihtiyacı bitmiyor.
Balıkların yemi yeterli ama diğer evcil hayvanlar için güzel olmuş.
Cevap
5Cevap
Valla senden duydum gadası. Ama açık olması güzel olmuş. Çünkü evinde evcil hayvan besleyenler için harika bir durumdur. En azından kolaylıkla ulaşım sağlayabilirler.
Bilgim yoktu ama güzel bir şey bebeklerim kumsuz ve mamasız kalmaz 🙂
Bil mukabil veteriner klinikleri de açık. Yani bilmeyen var ise tabi.
Olmasalarda fark etmez , gerekirse kendim yemem ama kedimi asla aç birakmam , babasinin evinde rızkı her daim hazırdır çocuğumun..
Ne anladim ben bu işten
Sonucta ıcerıde yuzlerce hayvan var ve yasamaları lazım. Aynı zamanda evler de de veya uretım haneler de de
O zaman marketleri de kapatalım
Pet şopa hayvanlar gider bana ne ilgilenmiyorum
Sanmam
Tmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?