
Onu nasıl kendi yatağında uyumaya alıştırırım?
#İnatçıkedi
#Лена
#EvcilHayvanlar

Bakımını üstlenen kişiye aşırı bağlanma, her yerde takip etme ve üzerinde uyuma eğilimleri oluyor. Uyku, senin özel alanın, kapıyı kapatıp dışarıda bırakmalısın. O halde bile, kapı önünde bekleyecektir. Kedinin yatağını kapının önüne bırakabilirsin. Ancak o şekilde yatağında yatar, yoksa kediler pek de tınlamaz kendisine alınan malzemeleri.
hmm senin yerinde olmak isterdim, benim de bir kedim vardı, kimseye gitmezdi, bir tek benim kucağımda uyurdu, siğerlerinin kucapından kaçardı, işte sana sarılan, güvenen, kendisini güvende hisseden bir kedin var, kıymetini bil, mazallah sonu benimki gibi olmasın
ha eğer hala istemezsen, o senin kucağında iken canını acıt, kendisini senin yanında güvende hissetmesin, olur biter
Karşına alıp konuşacaksın. "Sen olgun bir kedisin, azıcık kendine gel, işleri zora sokma, kırarım o deli başını senin, arka mahallede miyavlaya miyavlaya gezersin dinime imanıma" tarzı onu ikna edici nazik bir üslupla onu terbiye edeceksin.
Kucağınıza her çıktığında onu nazikçe yere indirin ve küçük bir òdül verin. Bunu durmadan tekrar ederseniz bu huyunu bırakacaktır. Ama azimli olmanız lazım.
Ödülde istemiyor benimle uyumak odul sanki ona😂
Mutlaka sevdiği bir şey vardır. Onu verin o zaman 😅
Yemek seviyor bide benle oyun oynamayı onuda kucagımda oynuyor zaten yaramaz e baska brseyde yokki😁
Aranızdaki bağlar çok kuvvetli sanırım. Size soğuk yapması biraz zor gòrünüyor ☺
Hangi yemeği seviyor pekii?
Mama bile tercih etmiyor artık. Sadece et yiyor. Tavuk veya kırmızı et. Ne kadar yesede bıkmıyor o yüzden ismi Tombiş😂.
evet aramızda baglar o kadar gucluki sadece ben yemek verirsem yer. baskasından almaz.
Bu çok güzel.☺
Tabiki et ve tavuğu pişirip veriyorsunuz değil mi?
Umarım öyledir 😅
Çiğ yemeklere karşı tamamen. Sevmez hiç. Pişirip veriyorum. Kendim yediğimde bile hemen masaya çıkıyor miyavlıyor o zaman bile kendi yemeğimdende veruyorum.😂
Haa ohh iyimiş.😂
Bende çiğ veriyorsunuz diye korktum..😅
Kesdinizle aranızdan su sızmıyor vallahi...
Kıskanmadım desem yalan olur ☺☺
O benimm tek erkeğim, kedişim, oğluşum tabi aramızdan su sızmayacak😂.
Ne güzel🤗. Bu güzel sohbet için tesekkür ediyorum. Kedili günler olsun 🐈⬛
Kendinize cici bakın efendim.
Patiliii günlerr diliyorum🐈😼
Cevap
39Cevap
Benimki de eşek kadar oldu hala göğsümde yatmaya çalışıyor. Vazgeçmez sen sağa sola dönüp onun ordan kalkmasını sağlayacaksın.
Sinirleniyor o zamanda
Sen onun bunu boşver, nasıl alıştığından bahset. Biz beceremiyoruz bir türlü durmuyor yanımda sldlddl
erkek diyemi acabaa sjsnsnsn disi kedim uyumuyordu
Sana aşık olur dkdnnd
Benim kedim de öyleydi. Sıcak olduğu için gelip yatıyordur. Benimki de beni tutuyordu çelme takıyordu gitmeyim diye
Seninki zır deliymiş sjsnsn
Zır deli mır deli 24 senelik hayatımda ilk defa bu eve bir kedi geldi. Rütbeli yaptı kendini zorla. Ev kedisi olana kadar anneme yapmadığı kalmadı.
Hepimizden akıllı.
tuyu kadar omruu olsunn💖🐈
Amin hepimizi toprağa gömer 😂😂😂
Benimkide oyle olsun aminn sjsnsns sorun yok ondan once oleyim ya
Sen ölürsen o da ölür açlıktan mikroptan susuzluktan.
Dogru...😔
O yüzden aynı anda ölün 🤣🤣🤣
Çok acımasızca söyledim ama gerçekler acıdır.
Ayni anda olursek cennette kavusuruz belkiiii😻
Olabilir
şu an kucağımdayken yazıyorum bunu hsjsjs vazgeçiremezsin eşek sıpası ne kadar kovsamda gelip yatıyor
Akma kucağına diyecem de insan kıyamıyor çok güzel hayvanlar benim de var ellerini dizlerime atıyor sürekli kucak istiyen bir kedi :D
Keşke benim kedim de öyle olsa ya 😂 küçükken sahiplendiysen ve kucağında uyuduysa alışkan olmuştur onda
Ne güzel benim kedim canavar kucağa 1 dakika izin vermiyor en fazla 30 saniye :D
Kucağına kedi yatağını koy oraya yatsın. Yavaş yavaş alışır yatağına
O samimi ilgiyi bir insandan almak zorlaşmış iken bence şikayet etme ve tadını çıkar.
Benim kedim de öyle şu an bile kucagımda bırak kalsın hayvancık
Kalpsiz seni nasıl öyle bir kediyi kucağından indirmek istersin 🙀🙀🙀🙀🙀
kediler rahime yakın olan yerde yatarlar genelde çünkü kıskançtırlar. sadece kendilerinin doğumu olmasını isterler kadınların doğurmamasını yani çocuğu olmasını istemezler zaten bilimsel olarak da kadınlar bu şekilde kısırlaşmasına neden olurlar
sakın bunu bilmiyordum deme
Lazer al bir tane, kucağına her geldiğinde lazeri yere tut onunla oynamaktan sen aklına bile gelmezsin 😀
Gerçekten nasıl bıkabildin ondan? Bunu nasıl başardın?
Uzun stand up ama izlemeni tavsiye ederim.
Seninkide bu duruma benzemiş 🙃
işe gidiyor yorgun çocuk niye öyle yapıyorsun :D
Yiyip icip yatiyor ne isi mama parasi getiriyoe sanki sjsnsns
Kucagina saksida bir Kaktüs koy ya da önüne bi kova soguk su koy.
Bırak uyuşun ne olcak bende öyle yapıyordum😭😭😭😭
Sevgiye aç sana hasret Aynı zamanda enerjisini sana veriyor
Yaaaa bırak uyusun hem alışmış minnoş.
Evettt🐈
Bırak uyusun. Ben de kedimi kucaklayıp uyuyorum😍
Yaaaa ama cokk tatlisss
Alışmışsa pek bir şey yapamazsın zor olur :D
Ah evet baya alıştı. Aşkını böyle ilan ediyor sanırım😁
Bundan hoşlanmadığını belli edersen vazgeçer, kediler güvende hissettikleri insanların kucağında uyumak isteyebilir.
Kaşki o kedinin yerinde olsam🥺
Menee padxodd edirsennn axaxaxa
Sütünü ver, yatağına yatır, hey yüce rabbim, biraz 🧠
sen kedi bakmadıgın o kadar belli ki. Bunu ancak bir kedi bakan anlar. Kediler sahibinden ayrı uyuyamaz. Eger cok seviyorsa kalamaz.
beyinde size diliyorum cunku bilgisiz olmak kotu birsey
Ama böyle tuhaf sorular saçma
nesi tuhaf acaba? kedimle ilgili bir sorumu
Kediyi bir tarafa koyalım, Rusya doğumlusun, gerçekten iyi, güzelsin de, CSKA basket dans grubuna niye basvurmuyorsun
şimdi ne alaka :DDD
okuyorum ben hedefim başka
Çok tatlılar, Zenit, lokomotif kurban, nizy novgorod dans grubundakiler kızsa ülkedeki bı kaç kız dışında kizlar ne acaba
sıcak geldıgın ıcın kucaga goguse gelıyoo..
Benim kedim de öyle. Vazgeçmezler
Kedi olsam bende otururdum djdbdhd
😄😄 yatağına bırak ve hemen run
ne güzel işte bırak uyusun ponçiks
Fotodaki kedi cok tatlis
Uyandırma hayvanı elleme uyusun ya demek huzurlu geliyor ne güzel bisi.
Elleme uyusun bir amacı vardır kedinin özelliklerini araştır anlarsın
çok tatlı olsa gerek ben de sevdiğimi kucağımda isterdim :(
Yaa çok minnoş
Bunlarin hepsiii minnoş yaa
Aynen
Yiaa ama yiaa😂❤
Yaaa💖
Bir kaç aylıksa doğal böyle yapması
4 yaşında
kediler bu sekilde sendeki tüm hastalığı alıyor.
@Berivann6 mesela sende bi hastalık var kediler mesela midenmi hasta oraya yanasır. o hastalığı senden alır. agırsa hastalık kendi hasta olur ölür
@Berivann6 evet öyle. mırlamalarıda insana iyi gelir ayrıca. kediler candır
@Berivann6 her kötü oluşunu size baglama ama :) onlarda hasta olabilir
@Berivann6 benimde minik annesinin kabul etmediği bi kedim ölmüştü. hemde iyi olsun diye götürdüğüm veterinerin yaptığı iğneyle
@Berivann6 ah ahh ne emek vermiştim onu yasatmak için bilsen.
Bazen kedi olmak istersin 🙄😂
E çok tatlı işte ne güzel
Seni çok seviyor kedin
Vazgecmesin teşvik et hatta
Kediler sırnaşık varliklardir ve de inatci
Bırak uyusun. 😋
neden vazgeçirmek istiyorsun:)
dişi bir kedi al tamamdır
Vazgeçirme kuzu..
Bilemiyorum
Çok sevildiğinden oluyor
Bende uyumak isterdim 😂 işini biliyor kerata
Ne güzel işte
Poposuna hafifçe vur sert konuş 😊
Zor alıştıysa..
Alışmış vazgecmez
Bilmiyorum
bırak uyusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?