2 senelik ilişkimde aileleri tanıştırmayı düşünüyoruz ama sevgilimle aramızda mevzu bahis olan bir durum var. Ben 3 kedi besleyen biriyim ve sevgilim asla onları sevmez, yanlarına gelmez ve onları istemez. Evleneceğimiz zaman kesinlikle yanımızda olacak dememe rağmen bir türlü kabullenemiyor ve istemiyor.
Sizce aileleri tanıştırma konusunda ne yapsam diyorum kendime.. Böyle bir adamla yola devam edilir mi? Ben buna kedi sevgisini nasıl aşılarım ki?
Bundan koca moca olmaz, hayvan sevmeyen insan da sevmez.
Haklı sebepleri olabilir, herkes kedi sevmek zorunda değil. Bence devam et.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ciddi düşündüğüm kişi kedilerimi istemiyor, böyle adamla yola çıkılır mı?
Alerji olmadığı sürece kedileri sevmemesinin bir sebebi olamaz. Küçük, zararsız ve sevimli görüntüsü olan bir hayvanı kim sevmez? Bebek gibi adeta. Kedileri sevmeyen bebeklerden de hoşlanmaz bence.
Elbette yine kendi tercihidir, saygı duymak gerekir. Fakat ben şahsen hayvan sevgisi bulunmayan birini hayatımda istemem. O kişi için bir eksi puandır. Bir düşünün, sevmekte olduğunuz kişi sizin geldiğinizi fark etmeden, kendi halinde bir hayvanı besliyor ve sevgi gösteriyor. Bu kişiyi mi tercih edersiniz, yoksa gösteriş için hayvanları sevenleri mi, yoksa şu anki sevgilinizi mi?
İkisi farklı şeyler. Eve sonradan kedi almıyorsunuz farkındaysanız, örnekteki gibi sevdiğinizin bir kedisi var. Belli bir süredir de beraberler. Ya hayvanı başkasına/başka bir yere verecek, ya da evlenmeyecekler.
Yaptığım yorum tamamen bunun üzerineydi. Evde hayvan bakmak istemiyor olmanız elbette hayvanları sevmediğiniz anlamına gelmiyor. Bunun pek çok sebebi olabilir. Sürekli kumuyla, eğitimiyle, dışarı çıkartıp gezdirmesiyle veya mama almakla uğraşmak istemiyorsunuzdur. Maddi durumunuz hayvana bakacak kadar iyi olmayabilir. Ya da ona ayıracak boş vaktiniz olmayabilir. Sağlık sorunları sebebiyle hayvanları uzaktan seviyor olabilirsiniz.
Genel olarak evde beslemeyi ve ya da bir hayvandan korkunca direk hayvan sevmiyor olarak algılanmaktan sıkıldım yani böyle bir durumda bende kabul ederdim ama 3 kedi de biraz fazla alışması zor olur biz yazın oğlak almıştık 1 ay sonra anca alıştım 😂 başta kaçıyordum minicik oğlaklardan alışınca öyle olmuyor tabi bir ayın sonunda kucağıma almaya filan başladım
Ben de iki kedimle birlikte yaşıyorum, dikkat et bak birlikte yaşıyorum diyorum, besliyorum demiyorum, onlar benim hayatımın bir parçası, arkadaşlarım hatta ailem olarak görüyorum onları.
Sevgilini onlarla yaşama konusunda ikna etmeslisin, yoksa ayrılmalısınız. Olay sadece kedi değil, kafa yapılarınız farklı demek ki.
Ayrıca baştan hayvan istemeyen birine ben bir daha güvenemem. Mesela baştan kabul eder seviyormuş gibi görünür ama evde olmadığım bir an, hayvanları alıp uzak bir yere atacağından ya da onlara ben yokken zarar vereceğinden çok korkarım, asla güvenemem, düşüncesi bile korkunç...
Güvenemeyeceğim biriyle de ilişki yaşamam zaten. Gerekirse ömrümün sonuna kadar yanlız yaşarım ama dostlarıma zarar verme ihtimali olan birini evime sokmam.
Koca olur mu olmaz mı bilemem ama hayvan sevmeyen insan da sevmez. Korkmak, çekinmek, haz almamak başka sevmemek başka. Ayrı bir oda da sen bak benden uzak tut demek başka kesinlikle olmaz demek başka. Seni olduğun gibi kabul etmeli senin de onu olduğu gibi kabul etmen lazım iki taraflı fedakarlık olmazsa yürümez + bir kedi için ciddi düşündüğün bir ilişkiyi bitirmekte çok normal değil.
Kedi sevmiyor diye koca koca olmaz şıkkı biraz ağır geldi... Yine sevmezsede sorun yok devam et kısmı da... Bence uçlarda yaşama bu kadar ortada bir yerde uzlaşmaya çalışın... İkinizde fedakarlık göstermelisiniz sonuçta ortak bir hayat bunu gerektirir.
Ya bende severim kedileri ama evde besleyemem. Onun acisindan bakildiginda evet normal kesinlikle. Ve evde kedi istemiyo olabilir. Ama senin acindan onlar sadce bi kedi degil cunku duygusal bag kurmussun onlarla. Sadece bi hay van olmaktan cikmis. Senin bu duygunu anliyabiliyo olmaliydi kendi kedileri sevmese bile. Ama kedi sevmiyo diye gelecek dusunulmezmi diye soruyosan hayir; dusunulur. Ama beni anlayamiyo duygularimi onlarla olan bagimi hice sayiyo bu yuzden dusunmemelimiyim diye soruyosan; bi durup dusun kesin kararlar vermeden önce
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle sorun orada.. ne onlara karşı bağlılığımı anlıyor ne de duygularımı. çocuğum gibi görüyorum ben onları.
Ya abartmayın lütfen sen basıl seviyorsan o da hoşlaşmıyor olabilir. Hayvan sevmeyen insan sevmez mantığınıda koyun kenara. Tiki vardır, alerjisi vardır, görünce huylanıyordur, seviyordur ama alıp evinde beslemek istemez. Evinde kedi istemiyor diye bir birliktelik son bulmaz bulmamalı. Yani inatla sevginin ön koşulu olarak bunu dayatmayın karşı tarafa. O zaman da ben bu ilişkide önemsenmemiş, değer verilmemiş, sevilmemiş olarak algılıyorum karşı taraf sevgiliyi. Sanki iki seçenek var. Kedi sevmiyorsa ayrılayım eee gidin ayrılın, sevdiğinizi değil kedi benimseyip evinde kabul edecekleri bulun ne kadar mutlu olacaksınız görelim
Bu senin kararın kediler mi yoksa o kişi mi? Şahsen kedi beslemek istemem bende ama ilerde evleneceğim kişinin kedisi olursa da çok yaklaşmam muhtemelen zamanla alışma ihtimalim var ama illa kedi eve gelemez filan demem biraz orta yolu bulmaya çalış hayvanları severim ama bir hayvanla evimi paylaşmak istemem özellikle kediler her yediğine gelirler, tüy dökerler filan onun yerine bahçede bakacağım bir hayvanı tercih ederim
Bence kediyi uyurken onun kucağına bırak aynı yeni doğan çocuk gibi. Bende kedi sevmezdim ama böyle böyle alıştırdılar kuzenlerim ve şimdi evimde kedim var. Umarım bu durumu çözebilirsiniz 🙏🏻
Şimdi tabiki icinde insanin hayvan sevgisi olmali lakin şunu sorman lazim kendine gercekten bu adam evlenecegin adam mi? Net misin? Peki bu adam icin kedilerinden vazgeçebilir misin? Onlarsiz yapabilir misin? Veya bu adamsiz yapabilir misin? Belki cok anlamsiz bir tartisma ama seni tanidiginda da bu kediler hayatindaydi ve biliyordu sende soyluyordun evlenincede bakacagini onise muhtemelen benim dedigim olura getirmek istiyor saygı duymuyor bilemedim iyi dusun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayvanları sevsem de, korkağın tekiyim. Ykalasamiyhyorum kediye de köpeğe de. Yani belki vardır bir sebebi? Ama sen onun için kendilerinden vaz geçebilecek misin
Korkusu olabilir her hayvandan korkan hayvan sevmiyor degil sacma sapan bakış açınız var mesela çoğu hayvandan korkarım ama pikniğe gittiğimde vb bir sey olduğunda ilk ben veririm yiyecek yesin diye.
Bence bundan koca olmaz. Hayvanları sevmeyen insanları da sevemez. Ayrıca onlar senin bebeklerin. Eğer alerjisi yoksa başka bahane kabul etmemek lazım.
Bazı kişiler hayvanları uzaktan sever, hayvanların doğası gereği sokakta yaşamasını uygun görür. Bence bu ilişkiyi bitirmek için bir neden değil. İleride konuşur, ortak bir karara varırsınız.
Bir kedi kadar bile değeri yoksa sevgilinin hiç evlenme bence onunla 😂 kedi güzel olur ya evde neşe olur. Köpek olsa ben de kabul etmezdim de. Kedi biraz daha cazip geliyor evde.
Dün hiç tanımadığın bir adam bugün seni seviyor. Bugün kedileri sevmeyen adam yarın sevebilir. Neden istemediğini öğren, sonra sevdirmek için bir yol bulursun.
Başka hayvanlar sevebilir... İlla ki kedi diye zorlamayınız bana kalırsa, ilişki deki bu tür farklılıklar sizi de onu da oldukça doyuma ulaştırabilir...
Hayvanları çok severim iş yerinde kedi var her gün yemeğini suyunu veririm ama bende aynı evde kalamam kediyle bu demek degilki ben hayvanları sevmiyorum yani böyle bir sebebten sevgilinden ayrılman olmaz oturup konuşun illaki ortak bir kararınız olur.
Belki de korkuyordur mesela ben kuş ve kediden çok korkarım hoş kediler de beni pek sevmiyorlar belki de ondan aramızda mesafe vardır ama dediğim gibi korkuyor olabilir
Aileleri tanıştırmadan önce son kez bir konuşmalısın, kedilerine yaklaşmaya çalışmasını isteyebilirsin. Belki yaklaşırsa sevebileceğini söylersen ve bunu yaparsa eminim hoşlanacaktır ya kedi sevgisi bambaşka bir şey <3
Buluşunca bir kere kucağına vermeye çalış bir kere alsa zaten alışıcak sevicek. Arkasından bir okşasın alışır. Alıştırmaya çalış evlilik sürecinde. Hayvan sevmeyen insanları gerçekten anlamıyor çok masumlar