Şu zamana kadar çok kedi gördüm duydum ama bir tane normal kedi görmedim. Benim kedim önce kendini sevdiriyor sonra elime ayağıma saldırıp acıtmadan ısırıyor. Maoovv diyor bir de. 😂 ne demekse artık. 😁 Bazen ayağımdaki pamuk terliğe saldırıyor bazen dik dik bakıyor. Kesin uzaylılar.🐈🐈🧐 Kediler uzaylı olabilir mi? Sizin kediniz de tuhaf mı?
Kediler uzaylı olabilir mi? Sizin kediniz de tuhaf davranıyor mu?
Bence evreni kediler onlara hizmet edelim diye yarattı diğer gezegenlerde istedikleri hizmeti alamayıncada o gezenlerde hayatı sona erdirip başka bir gezegende bu süreci tekrar başlattılar ve şu an sıra Dünya gezegeninde :)
Uzaylılar mı bilmiyorum ama çok tatlı olduklarını biliyorum. Bende kedi yok ama kuzende var geçen gittim geldi yanıma kokladı 2 kere burnundan öpmeme izin verdi sonra elimi yaladı arkadan da ısırdı deli 😂
Uzayli degil de daha cok onlar dunyali biz sonradan gelmisiz gibi bir havalari/tavirlari var. 😅Kedim zeytinin Cool cool takilip sen niye burdasin ki keske ölsen bakisi atisindan oyle hissediyorum bazen 😑
Kedilerin böyle olmasının sebbei köpekler gibi insanlarla yakın olarak evrimlesmemeleri köpekler insanlarla daha yakın evrimletiikleri için kediler ise mesafeli evrimlestikleri için tuhaflar.
Yok ebenin körü kediler Hz Adem'den sonra yaratılan ikinci varlıklar oldukları için oldukça kutsallardır güzel olmaları ise ilk yaratılan varlıklardan olmasından kaynaklanıyor
Ya seninki iyi bizimki evde uluyo kendini sevdirmiyor uyuyoruz mesela gece burnuma saldırıyor her yerim yara onun yüzünden geçen göz kapagımı kanattı ne yapıcam bilmiyorum 😒
Benim kedim vardı daha önce oda buyuyene kadar sandalyeye takmisti hani şu iki ayagini baglayan tahtaya orada dönüyodu bi yandanda kuyrugunu yakalamaya çalisiyodu. Cinsler ama tatlılar