Kedim balkondan düştü 17 saat geçti iç kanama olsa çoktan ölmez miydi?

Uyuyamıyorum kedinin başında bekliyorum aklım çıkıyor birşey olacak diye saatlerdir ağlıyorum ve kötüyüm çünkü veteriner ağrı kesici antibiyotik ve iç knama için iğne yaptı ve kedim saatlerdir uyuyor tek lokma yemiyor bu saate kadar ölmedi çok şükür birşey olmaz değil mi?
Kedim balkondan düştü 17 saat geçti iç kanama olsa çoktan ölmez miydi?
Cevapla