Sultan papağanı aldım dişi mi erkek mi belli değil şu an ama pişmanım aldığına yanlız kalıcak sizce kuşçuya vereyim mi?

Sultan papağanı aldım 4 ay geçti omzuma geliyor ama sürekli başımda duruyor dışı sanırım tek ton ötüyor kendini sevdirmiyor ama öptürüyor sürekli ilgi istiyor benim üni başlayınca ailem ilgi gösteremez tek kalır üzüldüm versem mi ki aldığım yere kalsa mi
Sultan papağanı aldım dişi mi erkek mi belli değil şu an ama pişmanım aldığına yanlız kalıcak sizce kuşçuya vereyim mi?
Cevapla