Muhabbet kuşum sanırım bana aşık oldu napıcam:D?

ilk zamanlar o benden kaçıyorduda şimdi ben ondan kaçıyorum sürekli dibimde asla gitmiyor bütün gün omzuma çıkıp bana tip tip bakıyor gecen su içmeye gittim oda geldi arkamdan birlikte içtik suyu hiç rahat vermiyor bir ara gezmeye gideyim dedim geldim beni ısırmaya başladı tripmi atiyor napiyor anlamıyorum az kaldi alisverise bile birlikte gidicez:D Şu an bile yanımda napıcam ben bununla gecen sessize uyuttum kanepede sonra yavas yavas iceri gittim uykuden uyanip beni kovaladi ya yemek yiyorum ayni yemekten onada koyuyorum gelip benim tabagimdakini yiyor veya gelip kafasiyla elime vuruyor kafasını egiyor kendini kaşıttırıyor bu iyice kendini insan sanmaya başladı napcam ben bununla:D youtubede müzik dinlerken bile gelip müziğimi değiştiriyor sonra begendi birsey çıkarsa kafayi salliyo
Muhabbet kuşum sanırım bana aşık oldu napıcam:D?
Cevapla