Erkek Kedimi Bir Kez Çiftleştirip Ondan Sonra Kısırlaştırmak Sağlıklı Mıdır?

Merhaba arkadaşlar, benim erkek bir scottish fold kedim var ve henüz 6 aylık sayılır. Kedimi 12 aylık olduktan sonra kısırlaştıracağım fakat bir kez çiftleşsin istiyorum. Ticaret amacım yok sadece doğacak yavrulardan birini vakti geldiğinde anne kediden alacağım ve kendim bakacağım. Kısaca çiftleşmeden sonra erkek kedimi kısırlaştırırsam bir sağlık sorunu oluşur mu? Kızgınlıkta yaptığı davranışlar devam eder mi (koku bırakma gibi) Veteriner olan ya da okuyan arkadaşlar cevap verebilirse çok sevinirim. Bir arkadaşım bir kez çiftleştiyse kısırlaştırsan bile çiftleşmek ister dedi bu doğru mu?
Erkek Kedimi Bir Kez Çiftleştirip Ondan Sonra Kısırlaştırmak Sağlıklı Mıdır?
Cevapla