Zerdüş ya da Artuk olucak. Teşekkürler💐🙆🏼♀️İyi pazarlar
Kedi almak istiyorum, bana güzel ve değişik kedi isimleri önerir misiniz?
Zerdüş ya da Artuk olucak. Teşekkürler💐🙆🏼♀️İyi pazarlar

Yaaa bu minnoşları gördüm peşimden gelen kediler aklıma geldi. Mescidden çıkıyorum sesimi duyuyorlar nasıl koşuyorlar 😀 Bir de kankalarını da topluyor miyaw da miyaw. Beraber sokak yürüyüşü yapıyoruz. Allahım yarattıkların ne güzel. Görselde ki kedilere de bayıldım maşallah çok tatlılar. Merhamet edenlere Rahman merhamet eder. Dilsiz varlıkları sevmek ve merhamet etmek gerek...
Kankalarını mı😁
Katılıyorum🤚🏻 Allah’ın yarattığı bu güzel canlılara da vefasız nankör diyenleri kınıyorum🙄😅
Teşekkür ederim
Hem de ne kanka 😂😂 En son 4 kişilik bir çete gibi karşımda artistlik ediyorlardı. Diyorum ki, arkadaş ben zaten açım. Aç adamdan ekmek istiyonuz. Yalnız yaşadığım için kedilere isyan ettiğim oluyordu 😀😀 Hadi sen geldin anladık da panpişlerini de alıştırman nedir 😀 İşin esprisi bir tarafa, onlara bir şeyler verdiğim zaman Allah’ın beni bağışlamasını umarak yaklaşıyorum. Ayrıca size de maşallah. Daim olsun Efendim 😊
😁
Teşekkür ederim.
Eğer satın alacaksan alma derim. Benim de kedim var mesela 150 tane scotish verseler yine vermem. Kediyi aldıktan 1 ay sonra zaten dünyanın en iyi kedisi o zannedeceksin. O yüzden boşuna para vermeyin. Şekli şemali için kedi sahiplenilmez.
Sahiplenmek varken neden satın almak? Bu kadar şekilci olmayın. Sizin gibi insanlar yüzünden hayvan ticareti yapan insanlar damızlık gibi hayvanları üretmeye devam edecek. Ayrıca bu cins kedilerin genetik rahatsızlığı olduğu için çok yaşamıyorlar bilgine. Bence sıcak bir yuvaya muhtaç bir canlıya sahip çıksan bir hayat kurtarmış olursun ve bu daha değerli bence.
Her canlının güzel yaşamaya hakkı vardır.
Genetik rahatsızlık britishde değil Scottishde oluyor diye biliyorum. Nedeni ne sc sc ile çiftleşmesi. Omurga, kalp hastalıkları falan olmasın diye scot ile britishi çiftleştiriyorlar hatta
Benim şu an 7 aylık british kedim var ya böyle mutluluk yok aşığım kızıma resmen daha önce neden almamisim diyorum annem babamda çok seviyor ama anneme çok düşkün benide bazen kullanıyor mama için yalak diyorum 😂😂😂 kesin al ama british ❣️
😁 Ah bu kediler. Alırsamda bende british alıcağım😍
Kız öpmeye doyamıyorum hahahah yanaklarından
😅ne yapalım bu kadar tatlı olmasınlar
Vala ya🙈🙈
Cevap
59Cevap
O kadar çok var ki mesela fındık olsun yavru ya çok sevimli oluyorlar vs
İsmi bence kedinizin görünüşüne ve karakterine göre belirlemelisiniz. İsminin bir hikayesi olmalı.
Evet şu an aklımda olan isimden vazgeçmek istemesem de, kediyle vakit geçirdikten sonra ona yakışan bir ismi takıcağımı düşünüyorum 😊
Miyase, Platon, Bihter, Çağla, baloncuk, meduze, tiftik, rex, iguanadon, Lu (eski türkçede ejderha demek), Dalga, foton, kiwi, tako, küre, patizan, şire, Ahmet, kültür, filtre, leylak, karekök, bakır, somon, bıyık, selda, zeynülabidin.
😅ciddi olduğunu düşünüyordum Ahmet, kültür ve somonu okuyana kadar. Ama değişik😊
😅bir camii kedisinde hakikat ismi mi duyan biri olarak Zeynülabidinde pek şaşırmadım
Pakize. Kız Pakize diye bağırıp durursun 😁😅
https://youtu.be/VHcaFiPM6SMGece gece ne izlettiriyorsun bana😅
Yorulduk iyice komiklik olsun diye attım. Çalışmıyor artık akıl 😅
hoppidik
tanrıçamırnaw
hürrem
bitirim
mahmure
abidin
vaşak
pırpır
süheyla
mualla
tırmık
afacan
efecan
tecavuzcu coşkun
parisa
luenna
parçala behçet
🙄 hoppidik iyimiş
houp kısmını vurgulu söyleyecem bidik kısmını azalan şiddetde
bide klasik var tarcın ısmı cok konuyor, senınkı kül rengı oldugu ıcın cagrısım olarak külkedisi koy ya da külşeker koy külname de olur
Lütfen satın alma öyle çok ihtiyacı olan can varki çaresiz aç üşüyor lütfen sahiplen bak benim 18. tane kedim var evimin içinde bakıyorum keşke resim atabilsemde görsen bir iyilik yap ve sahiplen satın alma
Kediyi satın alacağın paraya sokaktan bi yavruyu sahiplensen daha iyi olmaz mı
Yaşadığım ülkede sokak hayvanı bulunmuyor. Arkadaşım yavru kedilerini veriyor. Yani satın almicağım
Benim kedimin ismi Behlül djdjdjdj senin kedinin ismi de Polat olabilir 😂
😅😅
Ayy hirai zerdusü çok severim bende. Şarkılarından birinin ismini koyabilirsiniz
https://youtu.be/gUhRQmsaIaY
Sevindim😇
Uzun zaman olmuş dinlemeyeli. Teşekkürler
Teşekkür ederim sana da iyi geceler dilerim😊
valla ben de zamanında çok düşündüm kedime Momo ismini verdim ama gel gelelim onu ismiyle çağırdığımda hiç takmıyor tepki vermiyor sanırım isminin o olduğunu bilmiyor
Almak kelimesini olmak diye okuyan ve ne saçmalıyor bu diyerek 2 defa daha okuduktan sonra durumu fark etmem.
Kedimin ismi Muzo, Muhabbet Kuşumun ismi Yıldız bu isimleri sanada tavsiye edebilirim.
😁fena olmazdı
Teşekkür ederim
Buna tonla para verceğine sahiplene daha iyi olmaz mı?
Para vermiyeceğim arkadaşım kedi 🐈⬛ yavrularından birini vermek istiyor.
Yavrularımı yâr etmem kimseye 😅
Yeterli değil mi?
Turşu
Susam
Reçel
Boyoz
Birbirinden tatlış isimler 🥰
Bence özel isim koyma. Kedilere hiç yakışmıyor.
Evet bende yakıştırmıyorum😊🐈⬛
Kız kardeşimin kedisinin adı şirin. 😀 Güzel bence.
Hüma olabilir bence ya da biraz sertleştirip Huma yapabiliriz.
Pamuk, Yumos, Miya, Lila, Sirin, Miskin, Duman, Misket
Tavasurat, Zilli, yünnoş, mayhoş, siluet, azgın, hokkabaz, ananasaldır, mandalin falan filan
Dişi alacaksan ismini Feriha koy
Soranlara adını Feriha koydum dersin.
İsmi Minnaaaaak olsunnn.. Büyüyünce, ismi büyük minnak olsun :)
Bizim kedimizde resimdekiyle ayniydi. British Shorthair cinsi adida shivasti
sarımsak 😅🤣 krdeşimin eger bir kedi daha alırsak koymak istediği isim kafayı taktı bu isme 😅🤣
sokak kedisini sahiplenebilirsin paayla kedi alan hayvansever değildir
Hayri, cingöz, pofuduk, asil
Bunlar beslediğim kedilerin isimlerinin bir kısmı.
Anilga. Bir arkadaşımda vardı. Bana çok değişik gelmişti
Sarı bi kedimiz vardı.
Ben ona, Sarı Kââ
diye seslenirdim.
Masiva
Ah kendi gibi ismi de güzelmiş😍
İsim istediğin için yazdım ismi ona isim vermedim her gün kapıya gelir
Bahçede de yavrular var
Ha pardon😬 o kediyi bana ışınlaya bilsen ne güzel olurdu😅
Çok güzel bir kedi çokta büyük ona dokunduğum zaman Çok mutlu oluyorum
Işınlıyamıyorum :)
Güzel bir kedi maşallah. Nazar değmesin inşallah🤚🏻
İnşallah.
Canopus, Gökyüzündeki ikinci parlak yıldız.
Chivas
Mio
Poppy
Fredy (yazımdan emin değilim)
leah
corey
sofia
corey
çakıl
Ben aroma isimlerini çok seviyorum nedense kediciklerde. Karamel, vanilya, limon. Kedinin rengine göre de değişebilir tabi.
Bizim sokak dolu kedi adresi sana kargoyla yollarim hic olmasa bir faydan dokunur kimsesizlere 😊😊😊😊
Sevdigin bir tatlinin ya da meyvenin ismini koy Cok güzel olur 🤣 sekerpare mesela
Ben künefe koyarım😁
Ahaha bak oda güzel 🤣
Tütsü koy 😁 valla hiç düşünmeden ilk aklıma geleni söyledim 😄
Normalde hayvanlardan çekinirim dokunamazdım kuşlar hariç ama bu kediler başka bir şey çok faydası varmış insanlara her insan evde olmasa bile evin dışında kedi beslemeli bence.
Bence Hayri olsun <3
🙆🏼♀️ ismini çok seveceğiii şimdiden belli
Birde senin enerjinden olursa... mükemmel olur
yaa hayri mi koyacaksın yoksaaa 😍
Oy bunlar çok pahalı ama
Evet british shorthair kediler pahalı 😬
İsmini reşo koyarsam kedim evden kaçar😅
İsmi reşoysa kaçmıştır😅
Beitish shorthair bulsam benim kediyi de çiftleştircem
Pisagor
Piss piss den şey, olur güzel yani hiç duymadım Pisagor adında kedi😄
Latte
Köpük
Minti
Moşmoş
Mokka
Teşekkür ederim bana latte derler, ikinci latte da fena sayılmaz😅😁
Hihihihi :)
Satın alma sahiplen!
Para verip aldığın her canlı ile hayvanlara eziyete destek oluyorsun. O hayvanlara üretim tesislerinde sevgiyle bakılmıyor. O petshoplarda sevgiyle bakılmıyor. Gerçi laf anlatmaya çalışsak bile boş. :(
Beni tanımıyorsun. Ve neden konuştukların boş olduğunu düşünüyorsun😊
Satın alıcağımı belirtmedim.
Alıcağım deyince insanın aklına ilk petshop-üretim yeri satın alması geliyor. Sahiplenmek anlamında alıcağım diyorsan hiç sıkıntı yok çok güzel bi şey yapıyorsun hatta 💕
1000 kelime etsen de eğer karşındaki kafaya koymuşsa boşa gidiyor konuştukların 😔
Eğer sahipleniyorsan mitens, Bihter veya asil isimlerini öneryorum. Cidden çok asil kediler britishler😻
Haklısın😊
Bihter mi😅
Hoşuma gittti. Köşküme yakışır bir kedi olur😁
Teşekkür ederiim
❤️
Siz o canı alın sahiplenin ismi kendi kendine ortaya çıkıyor 18. kedim var ilk kedimi barınaktan sahiplendim adı Canım. O yanlız kalmasın diye ikinciyi sahiplendim barınaktan adı şanslı sonra üçüncü oldu köpeklerden kurtardım adı balım sonra dört annesi trafik kazasında ölmüş daha göbek bağı üstündeydi iki kardeşin biri su biri ateş. Sonrası hep beni buldu kazalısı atılmışı annesizi vs. Vs. İsimleri 1. canım.2. şanslı.3. balım.4. su.5. ateş.6. şeker.7. asi.8. pamuk.9. gümüş.10. badem.11. tanem.12. minnoş.13. limon.14. yağmur.15. ceylan 16. haydut.17. kaşmir 18. şımarık. ama yeter artık onların maması kumu aşısı gercekten çok masraflı ama ben keyfi iki kedimi aldım barınaktan diğerleri hep mecbıren aldım ama hepsi evlat gibi birlikte yatıyoruz dünyanın en güzel şeyi kedilerimle hep birlikte uyumak uyanmak inşallah sizde güzel bir minnoş sahiplenirsiniz
O güzel kalbiniz hiç kırılmasın.
Çok teşekkür ederim @ıesinhanım
Satın alma ama lütfen🙏 Barınaktan sahiplen
Çok teşekkür ererim🤚🏻
Hayvan alınmaz sahiplenilir
Biz de Scottish fold var ve adı da Angel
Balım olabilir mesela
Birtane de bende var ismi yosma 😉
Dişi alırsan Sabriye koy adını
satın alma sahiplen :)
Erkek alacaksan coşkun, dişi alacaksan eyşan
Pofuduk, balçiçek, ponçik,
Rafık koy rafıkım diye seversin
Afacan olabilir istersen
Benim kedimin ismi aycan ama sen pisi koyabilirsin
Kediyi al gel o zamana kadar düşünelim
Hanko manko manolya papatya yaprak...
Miroş benim tedimin adi
sylvester güzel olabilir
Erkekse maykıl dişiyse Adriana koy 😊
Yokluğum koyarsa sana, adını koy küçük pisine her emre dediğinde o koşsun kollarına ehuhe
Minnak olsun😅
😅😁yok o kişiye özel ama aaaa
sokaktan bedava al.
Almanya’da sokak hayvanı yok
kedi ismi gri olabilir.
Teşekkürler🤚🏻
kediyi aldın mı?
Hayır almadım
isimleri belli mi?
Zerdüş😂
😅 en çok bunu sevdiiim
Şok sevindim😍😂😂
Allaah benim dedigim isim olmus yuppiii😍😂
Yiaaa😅tabiki. Çok hoşuma gitti. Teşekkür ederim tkr😊🙆🏼♀️
Allah bagislasin minikleri🤗
papatya 🌼 koy 🥳
Hep papatya çayı içesim gelir😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?