Ben bahçede salazar isminde resimdeki kediyi besliyorum ona bir yuva yaptım icinde ısı yalıtımı koydum rahat yatması için sünger üstüne kocaman bir kumaş koydum onun üstünede 4 katlı sıcak yapan laylon koydum, her sabah mama kabına kedi maması koyuyorum suyunu koyuyorum hergün kedi maması yiyor iki tas arada birde salam atıyorum yani rahat bir yerde ama dıâarısı soguk yaptığım yuvaya girmiyor neden girmiyor? Ve nasıl içine girip alışmasini sağlarım?
kardeş kediler güvenli olduğunu düşünmedikleri yere girmez. o yuvayı 2 metre yukarı yap köpeklerin tırmanamayacağı ama kedinin tırmanabileceği bir merdiven yap önünede balkon gibi bişi yap kedi çevreyi rahat görebilsin o zaman girer. ya da ziktiret girmesede olur niye bu kadar anlattıysam mq, kedi lan o