Merhaba iyi geceler , arkadaşlar kuşum çok hasta
hastalığı soğuk algınlığı ishal ve sesi kabarık halde halsiz lütfen konuyla ilgili bilgisi olanlar varsa yardımcı olabilir mi :(((
ölmesinden korkuyorum ne olur daha önce bu tür şeyle karşılaşanlar ya da veteriner olan varsa yardımcı olabilir mi?
hastalığı soğuk algınlığı ishal ve sesi kabarık halde halsiz lütfen konuyla ilgili bilgisi olanlar varsa yardımcı olabilir mi :(((
ölmesinden korkuyorum ne olur daha önce bu tür şeyle karşılaşanlar ya da veteriner olan varsa yardımcı olabilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
suyuna az aspirin koy vitamin varsa ver sıcak tut onu
Aspiriini asla koyma İç kanamayı tetikleesin hangi bilgi ile yazdınız
Yemesi içmesinde sorun var mı peki
Sakın tuzlu ayran falan uydurma şeyler yapma
Yarın sabah kuşcuya git soğuk algınlığı için damla al
Bu gece suyuna yarım sarımsak koy kalsın bıraz suyunda
Veterinere götürmen lazım
Tuzlu ayran içir Turp gibi olur 😒👍
Sena hanim kuşunuzu kaybettik :(
Veteriner?
Bakmıyorlar
Anladım.
Veteriner mi bakmıyor
Bilmiyorum öyle dedi.
Tek veteriner yoktur muhtemelen o hayvanın ateşinin düşürülüp antibiyotik başlatılması gerekiyor. Ama kuşlar hastalığa biraz dayanıksızdır. Antibiyotiği ve ateş düşürücüyü veteriner hekiminiz doze edebilir bilinçsiz yapmayın. Kuşunuzun sıvı ve enerji kaybını evde düzeltmeye çalışın. Su için enjektöre temiz su çekin damla damla gagasına değdirin o içer, enerji ve elektrolit kaybı için bal ve yumurta sarısını karıstırın onuda şırınga ile verin. İshal ile yoğun miktarda kaybediyor
@brahmanic var danışabilirsin
Teşekkür ederim, aşağıda yorumlardan birine yazdım. Daha ulasılmafı
Üzüldüm gece gece
Öleceği varsa ölür zaten
Salakmısınnsen yaa
Yap tavada cizbiz
veternere gotur