İki kadın, iki yavru kediyi altlarına alıp üstüne oturuyor ve kafalarına vuruyor. Şimdi bu hangi insanlığa sığar? Bu hayvanların tek derdi bir kap su ve bir kap yemek. Insanlar bu dünyaya gelmiş en kötü varlık. O hayvanların bu dünyaya zararları yok ama biz insanların bu dünyaya ve doğaya zararları var. Hayvanlar olmazsa biz bir hiçiz. Doğayı, doğa yapan hayvanlardir. Hayvan hakları yasası acilen gelmeli. Hayvana şiddet gösteren bir cahil, insanlara da şiddet gösterir. Şiddete eyilimliler. Aslında her şey halkın elinde. Nasıl adalet tvitter'in elindeyse, bu da bizim elimizde. Bu gibi olayları paylaşalım ki tutuklansınlar...
İki kadın, iki kediyi altına alıp eziyor. Şimdi buna ne demeli?
Ben her ateist bunu yapar demedim ki. Müslüman olan bunu yapmaz müslümanlığa sığmaz bunu yapan müslümanım demesin zaten. Velev ki her ateist yapar da demiyorum ateistlerin bazısı yapar ama Müslüman bunu yapamaz. Bunu yapan Müslüman olamaz