Muhabbet kuşumun ayağı kırık, kangren mi oldu?

İki aylık muhabbet kuşu sahiplendim , bir gün bacağını kendine doğru çektiğini kullanmadığını gördüm hemen veterinere götürdüm röntgen çekildi ve kırık olduğu tespit edildi , atel yapıldı bandaja alındı iki hafta sonunda bandaj söküldü mosmor ve şiş olduğunu gördüm 15 gün daha bandajda kalması gerektiğini söylediler tekrar sardılar , kuşumun ayağı kangren mi oldu :( kesilmesinden çok korkuyorum bilenler daha önce yaşayanlar yardımcı olabilir mi?
Muhabbet kuşumun ayağı kırık, kangren mi oldu?
Cevapla