
Evet isterdim
Hayır istemezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır tabi ki :D Ne kadar hayvanları özellikle de kedileri çok sevsem de bu dünyada kedi olmak istemezdim. Sahiplerim çok zengin olsalar bile. Derdini anlatamamak, konuşamamak çok kötü bir durum. Ayrıca sahiplerinin hayatının sonuna kadar sana sahip çıkacaklarının da garantisi yok.
Bir kedi olsam kesinlikle psikopat olurdum beni sokağa atarlardı :D
Cevap
2Cevap
Kedileri çok sevsem de, insan olarak iyiyim bence.
hayır yaa kadınlar eğlence seks varken kedi olmaya ne gerek var :D
Hayır istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar