Patili dostumuz pırıl pırıl tüyleri, yuvarlak ve parlayan gözleriyle ortalıkta gezindiğinde bizden m
Evcil Hayvanlar Patili Dostuna Sağlıklı ve Uzun Bir Ömür Sunmanı Sağlayacak 6 Detay (Sayfa 4) Purina Pro Plan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1615 Patili Dostuna Sağlıklı ve Uzun Bir Ömür Sunmanı Sağlayacak 6 Detay Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 31 kişi beğendi
rrunaness Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bolca sevgi ve ilgi onları hem iyileştiriyor hem de uzun süre bizim dostumuz olarak kalıyorlar 0 0 Yorumla
-Leonldas Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl çok hoş... paylaşım en sevdiğim mama markalarından biri. 0 0 Yorumla
Xrda21x Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kedilere karşı farklı bir zaafım var köpekler üzülmesin ama kediler başka 0 0 Yorumla
Kimene03 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Kedim veya köpeğim olsaydı bakımı için berseyi yapardim 0 0 Yorumla
nurtella_ Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Süper ! Bu yazı çok faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık 💖 0 0 Yorumla
Animal41 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Proplan hiç kullanamadım ama sağlam oldığunu biliyorum 0 0 Yorumla
Yonca2000 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl İyi mama seçimi önemli rahat ettirceksin hayvanı 0 0 Yorumla
OguzOzndmr Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Bizim kesi yavru kedi dışinsakı tüm kedilerle kavga ediyi valla inşallah cok yaşar 0 0 Yorumla
AꓭƆꓷƎŦӘ187 Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Genelde evden uzun süreler ayrı kaldığım için bakamıyorum 0 0 Yorumla
Nurimoo07 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Veteriner ve aşı kontrolleri yoksa bazı hastalıklar hayvanda belli bile etmiyor 0 0 Yorumla
JnrSmt Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Hayvanlar sevilmesi ayrıca hayvanların kişisel ihtiyaçlarını karşılamak 0 0 Yorumla
hunter48 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl kaliteli içerik gerçekten premium ürün gibi duruyor 0 0 Yorumla
delipapatya Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Son günlerde artan evde köpek bakma furyasının sebebi nedir 0 0 Yorumla
Confidential34 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Güzel bir paylaşım olmuş bence herkes okumali 0 0 Yorumla
hectorr1 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Sevgi sevgi sevgi hayvanlar sevildiğini hissetmeli… 0 0 Yorumla
Sessizadam7 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Yardımcı olmak gerekiyor bence gerçekten çok özel varlıklar 0 0 Yorumla
Cadı_Girifin Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Evcil hayvanım yok ama olsa dikkat edeceğim yazdıklarınız çok önemli 0 0 Yorumla
мертвец Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Yıllardır sokak hayvanlarına bakıyorum artık daha bilgiliyim 0 0 Yorumla
serkanxx21 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Allahım köpek istiyorum evin içinde pıtır pıtır dolansın özellikle huskylere bakıyılıyorum 0 0 Yorumla
Senaaaaxx Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Benim için en önemli olanı veteriner kontrolü düzenli olarak yapılması 0 0 Yorumla
Game-Kinq Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Tebrik ederim güzel bir paylaşım olmuş ellerine sağlık 0 0 Yorumla
sundaysea Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Uzun süredir kedim icin proplan kullanıyorum:) güzel bence 0 0 Yorumla
Derinnduyguu Takip Et Xper 4 Yaş: 52 +1 yıl Sokak hayvanlarina bakiyorum , faydali bilgiler 0 0 Yorumla
__Ömer35__ Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Sağlıklı mamalar verseler yeter ve bu sıcaklarda kapının önüne su koyun 0 0 Yorumla
Pro_Staff Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl Kedi sahibi bir insan olarak çok güzel bir çalışma teşekkür ederim 0 0 Yorumla
makimadr Takip Et Xper 4 Yaş: 126 +1 yıl ben de proplan kullanıyorum memnunum ya severek yiyi bizimkisi sadece proplan yiyor 0 0 Yorumla
serselen9 Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Köpeğim yemleri yemek yerine kedi tercih ediyor :(((PROPLAN çok tatlı ama 0 0 Yorumla
ggammzee Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Tabii ki diğer her şey gibi yediklerine de dikkat etmeliyiz, pro plan ı da deneyeceğim. 0 0 Yorumla
ahmet565656 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Banyo 😂 yaptırın onlara çok temiz oluyorlar mis hibi 0 0 Yorumla
Ergen_gençç Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Evde hayvan beslemeyi sevmem ama güzel bi bence olmuş 0 0 Yorumla
aşkoolayyyy Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Benim hayvan arkadaşların patisi yok eli ve ayakları var 0 0 Yorumla
Buuseenazz Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Gecen ay kedinimi kaybettim ve hiçbir yerde bulamıyorum 🥺 0 0 Yorumla
melihkayandnv Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl hayvanları sevelim onlar bizim dostlarımız bu videoda buna bir örnek 0 0 Yorumla
queelory Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bende kedim için kullanıyordum gerçekten protein oranı çok yüksek bi mama. 0 0 Yorumla
JetskiyoksaaAtskivar Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Patili dostlarımıza iyi bakalım güzel bi yazı olmuş 0 0 Yorumla
Arslan3548 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Faydalı bir bilgi olmuş , emeği geçen herkese teşekkürler 0 0 Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 941 cevap paylaştı. Canlar bu markayı çok seviyor 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl 3 kedim 2 kuşum var hepsi evladım gibi hepsine gerçekten adeta bir bebek gibi bakıyorum bu bilgiler işime yarayacak 0 0 Yorumla
zynps0090 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Bir kedim var ve hepsini düzenli olarak yapıyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ben hep pro plan markalı mama aldım ve kedimde hiçbir sorunla karşılaşmadım. Tadınıda çok seviyor. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Bakımını aşısını düzenli yapmak gerek sağlığına zararlı yiyeceklerden uzak durmak gerek 0 0 Yorumla
yaparsınyavrum Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Evcilleştirmeyin gerisi kendiliğinden gelir. 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 10,5b cevap paylaştı. teşekkürler paylaşım için 0 0 Yorumla
tülayısevenoçocuk Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Hijyen, temizlik ve özen başta geliyor bence. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Bolca sevgi ve ilgi onları hem iyileştiriyor hem de uzun süre bizim dostumuz olarak kalıyorlar
çok hoş... paylaşım en sevdiğim mama markalarından biri.
Kedilere karşı farklı bir zaafım var köpekler üzülmesin ama kediler başka
Kedim veya köpeğim olsaydı bakımı için berseyi yapardim
Süper ! Bu yazı çok faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık 💖
Proplan hiç kullanamadım ama sağlam oldığunu biliyorum
İyi mama seçimi önemli rahat ettirceksin hayvanı
Bizim kesi yavru kedi dışinsakı tüm kedilerle kavga ediyi valla inşallah cok yaşar
Genelde evden uzun süreler ayrı kaldığım için bakamıyorum
Veteriner ve aşı kontrolleri yoksa bazı hastalıklar hayvanda belli bile etmiyor
Hayvanlar sevilmesi ayrıca hayvanların kişisel ihtiyaçlarını karşılamak
kaliteli içerik gerçekten premium ürün gibi duruyor
Son günlerde artan evde köpek bakma furyasının sebebi nedir
Güzel bir paylaşım olmuş bence herkes okumali
Sevgi sevgi sevgi hayvanlar sevildiğini hissetmeli…
Yardımcı olmak gerekiyor bence gerçekten çok özel varlıklar
Evcil hayvanım yok ama olsa dikkat edeceğim yazdıklarınız çok önemli
Yıllardır sokak hayvanlarına bakıyorum artık daha bilgiliyim
Allahım köpek istiyorum evin içinde pıtır pıtır dolansın özellikle huskylere bakıyılıyorum
Patili dostlar hayvanlar çok güzel varlıklar
Benim için en önemli olanı veteriner kontrolü düzenli olarak yapılması
Tebrik ederim güzel bir paylaşım olmuş ellerine sağlık
Uzun süredir kedim icin proplan kullanıyorum:) güzel bence
Sokak hayvanlarina bakiyorum , faydali bilgiler
Sağlıklı mamalar verseler yeter ve bu sıcaklarda kapının önüne su koyun
Kedi sahibi bir insan olarak çok güzel bir çalışma teşekkür ederim
ben de proplan kullanıyorum memnunum ya severek yiyi bizimkisi sadece proplan yiyor
Köpeğim yemleri yemek yerine kedi tercih ediyor :(((
PROPLAN çok tatlı ama
Tabii ki diğer her şey gibi yediklerine de dikkat etmeliyiz, pro plan ı da deneyeceğim.
Banyo 😂 yaptırın onlara çok temiz oluyorlar mis hibi
Evde hayvan beslemeyi sevmem ama güzel bi bence olmuş
Benim hayvan arkadaşların patisi yok eli ve ayakları var
Gecen ay kedinimi kaybettim ve hiçbir yerde bulamıyorum 🥺
hayvanları sevelim onlar bizim dostlarımız bu videoda buna bir örnek
Bende kedim için kullanıyordum gerçekten protein oranı çok yüksek bi mama.
Patili dostlarımıza iyi bakalım güzel bi yazı olmuş
Faydalı bir bilgi olmuş , emeği geçen herkese teşekkürler
Canlar bu markayı çok seviyor
3 kedim 2 kuşum var hepsi evladım gibi hepsine gerçekten adeta bir bebek gibi bakıyorum bu bilgiler işime yarayacak
Ben hep Pro Plan kullanıyorum.memnunum.
Bir kedim var ve hepsini düzenli olarak yapıyorum
Kedi sahiplenmeyi cok istiyorum ya
Ben hep pro plan markalı mama aldım ve kedimde hiçbir sorunla karşılaşmadım. Tadınıda çok seviyor.
allahim hayvanlar keşke hiç acı çekmese ya
Selam olsun patili dostlara
Köpek pis hayvan ben kedi bakarım
hiçbir şey yesinler içsinler yatsınlar
Gercekten cok faydli Tesekkurler. 😊😇
Bakımını aşısını düzenli yapmak gerek sağlığına zararlı yiyeceklerden uzak durmak gerek
Evcilleştirmeyin gerisi kendiliğinden gelir.
bende muhabbet kuşu besliyorum
teşekkürler paylaşım için
İleride köpegim olmasını çok istiyorum ♥️
Hijyen, temizlik ve özen başta geliyor bence.
Temizliğine dikkat edilmeli
Uygun beslenmeli evcili hayvanlar
Güzel paylaşım. Hayvanları çok seviyorum. Onlara iyi davranalım
Güzel miş öğrenmiş olduk.
Teşekkür ederiz, eline sağlık