Düzgün bir bakım ve imkan sunulamayacaksa hayvan sahiplenmek hiç doğru değil bence de. Kimi insanlar var, hayvanı alıyor 2 gün seviyor sonra ilgilenmiyor hayvan hem fiziksel hem de psikolojik sorunlarla boğuşuyor sonra
Ben hayvanları çok seviyorum. Hayvanlarımın iyi olması için onları iyi, sağlıklı yiyecekler ile beslerdim.6 aydan bir veteriner hekimine ziyaret ederdim. Dışarıya çıkınca onu da kendimle götürürdim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Köpeğim için her zaman kaliteli mamaları tercih etmeye özen gösteriyorum. Pro Plan her zaman severek kullanıyoruz 🐶
Kısırlaştırmak tabi ki. Hele ki kedilerde kısırlaştırmak kesinlikle ömrü uzatıyor. Mama kalitesi de önemli whiskas gibi mamalar kullanılmamalı ve mama hayvan yaşına göre tercih edilmeli
oncelikle sevgi gosterin onla oynayın, vakit gecirin, bakimini yapın mama kaplarına dikkat edin kumunu en gec 2 günde bir temizleyin ve asilarini zamaninda yaptirin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Pro plan en sevdiğim mama markalarından biridir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İlgi manyağı yaparım onu jsksksksjsj bide elbette aşı bakımını eksik olmaması gerek
2008 kadir gecesinde almıştık 2 veya 3 hafyalıktı o günden beri aile mizin bireyi, bazen huysuz bir ihtiyar gibi sürekli bağırsa da seviyoruz koca danayı. 6kg kendileri 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Allah benden uzak etsin patili dostlardan cok korkuyorum
Onlar icin besin icerigi en iyi olan mamalari seciyorum. Duzenli tariyorum. sevgi ve ilhimi eksik etmiyorum. Vitaminleri ve maltalrini duzenli veriyorum
Aşıları düzenli şekilde yapılmalı, düzenli bir şekilde temizlenmeli, düzenli bir mama saati olmalı, kaliteli mama ile beslenmeli ve son olarak da kaliteli hayat için kısırlaştırılmalı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
evet yaa, geçen ay 17 yaşındaki kedim öldü. çoğunlukla proplanla besledim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Bir köpek sahibi olarak gerçekten işime yarar tavsiyeler olduğunu düşünüyorum. Yazı için teşekkürler.
Cook isterdim köpek beslemek golden mesela of of
Düzgün bir bakım ve imkan sunulamayacaksa hayvan sahiplenmek hiç doğru değil bence de. Kimi insanlar var, hayvanı alıyor 2 gün seviyor sonra ilgilenmiyor hayvan hem fiziksel hem de psikolojik sorunlarla boğuşuyor sonra
Ben hayvanları çok seviyorum. Hayvanlarımın iyi olması için onları iyi, sağlıklı yiyecekler ile beslerdim.6 aydan bir veteriner hekimine ziyaret ederdim. Dışarıya çıkınca onu da kendimle götürürdim
Köpeğim için her zaman kaliteli mamaları tercih etmeye özen gösteriyorum. Pro Plan her zaman severek kullanıyoruz 🐶
Bir hayvan sever olarak olması gereken bişey zaten
Evcil hayvanım yok ama söylediklerinizi dikkate alacağım teşekkürler
Pro Plan'dan başka marka mama yemiyor bizimki
Teşekkür ederim patili dostum yok ama sokak hayvanları için yardımcı oluruz
kedi, köpek besleyenler için güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler.
Kedi ve köpekleri çok severim yaa. Çok tatlılar
Kısırlaştırmak tabi ki. Hele ki kedilerde kısırlaştırmak kesinlikle ömrü uzatıyor. Mama kalitesi de önemli whiskas gibi mamalar kullanılmamalı ve mama hayvan yaşına göre tercih edilmeli
oncelikle sevgi gosterin onla oynayın, vakit gecirin, bakimini yapın mama kaplarına dikkat edin kumunu en gec 2 günde bir temizleyin ve asilarini zamaninda yaptirin
Pro plan en sevdiğim mama markalarından biridir.
İlgi manyağı yaparım onu jsksksksjsj bide elbette aşı bakımını eksik olmaması gerek
2008 kadir gecesinde almıştık 2 veya 3 hafyalıktı o günden beri aile mizin bireyi, bazen huysuz bir ihtiyar gibi sürekli bağırsa da seviyoruz koca danayı. 6kg kendileri 😂
Allah benden uzak etsin patili dostlardan cok korkuyorum
Onlar icin besin icerigi en iyi olan mamalari seciyorum. Duzenli tariyorum. sevgi ve ilhimi eksik etmiyorum. Vitaminleri ve maltalrini duzenli veriyorum
Aşıları düzenli şekilde yapılmalı, düzenli bir şekilde temizlenmeli, düzenli bir mama saati olmalı, kaliteli mama ile beslenmeli ve son olarak da kaliteli hayat için kısırlaştırılmalı.
evet yaa, geçen ay 17 yaşındaki kedim öldü. çoğunlukla proplanla besledim.
Aşı yaptırmak gerek yiyecek ve sularını aksatmamak gerek
1sevgi
2süt
3mama
4sıcak yatak
5fare
6ithal mama
Kedim var ismi fındık. Bilgiler için teşekkür ederim
Patili dostum olunca bir gün hepsini yaparım patisiz olanlar var ama
Evcil hayvan gercekten cok iyi bir dost sadece bitane sevda papaganim var yanimdan ayrilmiyo cok seker ya
Ömrü veren hiç şüphesiz Allah dır ama sağlıklı ve mutlu luk hayvanlar da Ömrü uzattigi söyleniyor araştırmacılara gore
2 günde bir yıkar kurutur vitaminlerini verir yatağımda uyuturum bence sevgi onları hayatta tutan şeylerden biridir
Bence sevgi sevildiğini hissetsin aylık bakımları tamam o zmn
Yararlı bilgiler için teşekkürler. Faydası olacağını düşünüyorum
Çok güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Yiaa cok tatli ve bildigiendirici tesekkür ederimmm
Tüy döküyolar diye kedi almama izin verilmiyor
İyi beslemek dengeli beslemek bakımını yapmak falan filan tamam onlar zaten yapılması gereken şeyler en önemli olan şey sevgi
Bi insan nasıl ilgiyi hak ediyorsa patili dostlarda hak ediyor ona göre yicekleri içecekleri bilinmeli araştırmak gerekiyor…
Aşıları yapılıp, negatif ortamda kalmamaları gerek. Midesini rahatsız edecek yiyeceklerde verilmemeli. Öpüp sevicez.
Köpeğim benim için çok önemli, onun için en iyi markayı bulmaya çalışıyorum, sinin markanızdan memnunum.
Kedimin sağlığını korumak için tek kullandığım marka Pro Plan. İçeriği çok zengin ve patili bebekler için faydalıdır
Bir kedi sahiplenmek istiyorum ama biraz çekiniyorum sorumluluklarını tam anlamıyla yerine getirebilir miyim acaba diye sonuçta o da bir can
Bu bilgilendirici yazı için teşekkürler. Ayrıca bu tatlı gifleri nereden buluyorsunuz yahu çok iyiler!
çok güzel öneriler tam aradığım soruların cevabı teşekür ederiz
Rica ederim 😊
Kedin mi var 😊
evet var
Bendn sanaa geleneee karşılk verirr misn lütfen 😎 şimdiden teşekkürler 😊👍
tamam dır
Çok önemli bir konuya değindiniz teşekkür ederim
Benim hiç evcil hayvanım olmadı
Almak istiyom ailem izin vermiyor
İkna edip al çok iyi dostlar edinirsin
Yararlı bilgilendirici paylaşımlar için teşekkürler
Gösterebileceğiniz en fazla ilgiyi ve mutluluğu vermeniz, onlar insanlar gibi nankör değil :)
Sağlıklı bir hayat düzenli besin ve günde 1 saat koşu yaptırmanız yeterli
Tabiki düzenli asi ve kaliteli mama kullanmak lazım
Köpeğim benim aşkım boş vaktimde hep onunla ilgileniyorum
Kedim skotish fold pro plan sadece başkasına hayır.
Hayvanları sevin koruyun ve onlara barınacak yer ayarlayın hayatınızdan bir şey eksilmez
Temiz bakın gerçekten havanlarin hijyenine çok dikkat edin zira bu sizin için bile tehlike olabilir
Sevgi ve merhamet ve tabiki kendimize ne kadar iyi bakıyorsak dostlarımıza da o derecede bakmalıyız
Sevgi merhamet bi insanda varsa tüm hayvanlara karşı iyi olur zaten. Herşeyin başı vicdandır
Niye hep köpek ve kedi için anlamıyorum ki? Kuşum var çoğu veteriner kuş bakmayı bilmiyor
Okadar basit ki sadece sevgi ve merhamet yeterli onlar. İçin
Hijyenine önem verirsen
Bakımlarını yaparsan
Sevgi verirsen uzun süre yasayabilir
Bakım, temizlik , ev şartları ve sahibinin iyi biri olması
Güçlendirin bu çok önemli 😊
Benim için bu önemli sadece güçlü olmasını sağlamak 😁
Sevgi ile büyütmeliyiz ve doğru beslenmeye dikkat etmeliyiz aşılarını yaptırmalıyız
benimde evde evcil hayvamim var bilgiler için teşekkürler !
Çok doğru hepsi gerçekten teşekkürler emeğiniz için