Güzel yazı ellerinize sağlık "Patili dostlar için her şey" 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Patili dostlarımızın sağlıklı bir şekilde beslenmesi her şeyden önemli. Onlar mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz. Bizim tercihimiz benzersiz beslenme sunan Pro Plan'dan yana oluyor 🐾
Doğru mama seçimi yapın. Veteriner kontrollerini düzenli yaptırın. Kısırlaştırın. Diş sağlığına özen gösterin. Ev kazalarından koruyun. Yaşlılık döneminde doğru bakım yapın. Sık sık kontrol yapın. Düzenli göz muayenesi yapın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
284Cevap
Hayvan sahipleri için oldukça faydalı paylaşım.
Güzel detaylar için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Kedilere karşı farklı bir zaafım var köpekler üzülmesin ama kediler başka
Köpek değil ama kedi sahiplenmeyi düşünüyorum en yakın zamanda
Çok güzel bir açıklama olmuş, emeginize sağlık, teşekkürler.
Çok iyi öneriler kedim vardı benim de bakamadığım için sahiplenirdim
Tüm canlılar değerlerdir ama hayvanlar kıymetlidir teşekkürler purina
Fazla söze gerek yok kedimin en sevdigi tabiki benimde en sevdigim.. annesi yesin onu
Valla bizim beyfendiye ne versek beğenmiyor bütün kalite mamaları denedim 😅
Hayvan sahipleri için oldukça güzel paylaşım.
vay beee cok mantikli bende cok severim kopekleri
Hayvanim yok olanlar için güzel bilgilendirmissiniz
Hayvanları severim paylaşımın için teşekkür
Maalesef evde beslediğim bir hayvanım yok :/
Evet özellikle kedilerde çok dikkat edilmeli
Faydalı ve öğretici içerik, teşekkür ederim.
Evcil hayvanlar için güzel düşünülmüş. Teşekkürler.
Harika, çok teşekkürler bilgilendirici paylaşım için.
Patili dostlarımız için verdiğiniz bilgiler için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Evcil hayvanım yok ama olsaydı yazdıklarınızı dikkate alırdım
Cok isime yaradi tesekkur ederim zatem biliyordum cogunu
Beslenme, fiziksel aktivite, yeterli ilgi, sevgi, iyi bir veteriner :D
Gayet kaliteli ve güzel ürünleri var özellikle kırmızı etli olanları
Masum olan hiçbirşeyi kirletmemeli ve zarar vermemeliyiz. :/
Patili dostlarımı dışarıdan sevmeyi seviyorum ☺️ sevgi mama ne gerekirse ama evime almam
Bilgilendirici ve yararlı bir paylaşım olmuş ellerine sağlık 🙏
patili dostlarimiz bizim herşeyimizdir yeri gelir onlara sarılırız yeri gelir dert anlatiriz
Hayvanlar çok sevimli ama onlara bakmak bana göre değil
Aşi takibi, mamasini yiyor mu, fazla kilodan uzak tutmak, gun icerisinde onla oynamak vs
Bende bir tane sahiplenmek istiyorum ama aile işte 😏
Çok yararlı bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.
Onlar bizim dilsiz arkadaşlarımız birde karışıklık rahatça konuşsak..
İnsanlara gerek kalmaz
Sadık knkamiz hepsi 🙂
Onları iyi tanımak lazım sonuçta hep ömürleri boyunca bizimleler
Güzel bilgi ama sokaktaki canlar içinde bir kap su bırakmak gerek. Kopüşleri çok seviyorum 💓
En yakın zamanda tekrardan sahiplenmeyi planlıyorum
Kesinlike temiz bir yaşam alanı, dostlarınızın ömrünü uzatır.
partili kardeşler için çok güzel bir çalışma olmuş 😇
Keşke benimde kedim olsaydı güzel paylaşım elinize sağlık
Ben hep proplan veriyorum.10 kg mama alıyorum ve her seferinde bittikçe..
Bu guzel yazi için cok teşekkür ederim guzel bir yazi olmus ellerinize sağlık
Kontrolleri ihmal etmeyin. Bazen bizim göremediğimiz şeyler çıkabilir.
KİLOSUNA DİKKAT EDİN OBEZ CANLAR TATLI DURABİLİR AMA HERHANGİ BİR HASTALIKTA ÇOK KOLAY KAYBEDİLİR!
Hayvan sahiplenmesi çok isterdim bilgiler için teşekkürler
yararlı bilgiler için teşekkür ederim bi kenara yazdım
İki kedi annesi olarak bu değerli paylaşım için teşekkür ederim
katılıyorum bence de sürekli kontrollere gidilmeli
Teşekkürle güzel bir paylaşım olmuş ellerine sağlık
Bir dostun sorumluluğunu alamayacaklar lütfen sahiplenmesinler yazık hayvanlara
Evcil dostlarımız için güzel bilgiler teşekkürler
Güzel bilgiler için teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş
Bu güzel bilgiler için teşekkür ediyorum. 😊
Ne güzel bilgiler. Kendim ve evcilim adına teşekkürler.
evcil hayvanım yok fakat eğer ileride olursa bunları öğrenmem iyi oldu.
Güzel yazı ellerinize sağlık "Patili dostlar için her şey" 😊
Patili dostlarımızın sağlıklı bir şekilde beslenmesi her şeyden önemli. Onlar mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz. Bizim tercihimiz benzersiz beslenme sunan Pro Plan'dan yana oluyor 🐾
Detaylar için teşekkürler emeğine sağlık güzel paylaşım olmuş
hayvan sevgim sadece sofrada geçerlidir. (Dana, kuzu, tavuk)
ama asla zarar da vermem o ayrı mesele :)
Paran varsa olabilir de , internette onlar için evde pişirilecek çok sağlıklı tarifler var. Çok da ucuz.
sevgi göstermek bir numara diyebilirim, sağlık besinlerle beslenmesine de özen gösterilmelii
Doğru mama seçimi yapın. Veteriner kontrollerini düzenli yaptırın. Kısırlaştırın. Diş sağlığına özen gösterin. Ev kazalarından koruyun. Yaşlılık döneminde doğru bakım yapın. Sık sık kontrol yapın. Düzenli göz muayenesi yapın.