Aileden biri olan patili dostlarımız her şeyin en iyisini hak ediyor! 🖤 Onların iyiliği ve huzuru i
Evcil Hayvanlar Patili Dostlarımıza Neden Benzersiz Bir Beslenme Sunmalıyız? 6 Maddede Anlattık! (Sayfa 5) Pro Plan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1413 Patili Dostlarımıza Neden Benzersiz Bir Beslenme Sunmalıyız? 6 Maddede Anlattık! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 27 kişi beğendi
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 332 cevap paylaştı. Partili dostlarımıza iyi bakmak gerekir 0 0 Yorumla
İsimszçamaşırcı Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Elinize sağlık güzel bence evcil hayvanım yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
Beslenme gerçekten çok önemli
Onlar insandan daha yakinlar
Teşekkürler bilgi için ….
Başarılı paylaşım teşekkürler
Benim hiç evcil bir hayvanım olmadı doğrusu
Patili dostlara hersey deger
çok faydalı bir paylaşım bence
Ah olsada bende bakalbilsem keşkee
Güzel paylaşım olmuş tşkl
Partili dostlarımıza iyi bakmak gerekir
patili dostlar canımızdır
Köpeklerim için denemek istiyorum
hepsiini seviyorum hiçbirine kıyamamki
Cok tatlilar ya😍😍 onlara iyi bakalim
Pek sevmiykrum kedi kopek ama saygi duyarim
Cok saolun artik bilincliyiz :)
Önemli bilgilendirme olmuş.
Nasıl olacak bu işler böyle
evlat gibi bakmak lazım bence
başarılı tavsiyeler uygulayacağım
Teşekkürler. Öneriler için.
kedilerde güzel köpeklerde :)
Kedim yok ama kopegim var kangal
Patili dostlar olmasa hayat geçmez
Yazı mükkemel olmuş ellerine sağlık
Bunlar kadar masumu yok. Ne tatlılar.
Katılıyorum teşekkürler 🙏
Tercihim kediler çok tatlılar
Teşekkür ederim bilgilendirme icin
Katılıyorum güzel paylasim
Çok mantıklı oaylasım bravo
Minni mini kedişlet köpüsler
Güzel bence tebrikler ederim yani
Güzel paylaşım teşekkürler sağolun
Hayvanlar güzeldir kedi köpek kuş
Dostlarımızı koruyalım kollayalim
En güzel mama pro plan tavsiye ederim
çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler
Keske bir köpeğim olsaydi bunu çok isterdim
Teşekkürler bilgilendirme için
Güzel paylaşım için çok teşekkür ederim
Elinize sağlık güzel bence evcil hayvanım yok
Gidip hemen bir kedi almalıyım :D
Güzel bir yazı olmuş teşekkürler
Teşekkür ederim bilgilendirme içinn
Çok güzel ve mantıklı bilgilendirici
Her gün salam veriyorum yanlış mı yapıyorum
Kedileri çok seviyorum bende cok minnoşlar☺️
Guzel paylaşımlar herzaman olmali
Emeğinize sağlık çok güzel.
En güzelleri onlar bu dünyada...
Yararlı olmuşş. Teşekkürler
Köpekler Cok tatli ya en sadik hayvan
köpekler cok tatlı keşke bi tane alabilsem
Bende her gordugumde mama alib besliyorum
Emeğinize sağlık teşekkürler
Çok güzel anlatılmış. çok teşekkür ederim
Güzel bir yazı olmuş, tebrikler
İnsanlardan iyiler o kesin
Güzel bence olmuş tebrikler