Aileden biri olan patili dostlarımız her şeyin en iyisini hak ediyor! 🖤 Onların iyiliği ve huzuru i
Evcil Hayvanlar Patili Dostlarımıza Neden Benzersiz Bir Beslenme Sunmalıyız? 6 Maddede Anlattık! (Sayfa 3) Pro Plan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1413 Patili Dostlarımıza Neden Benzersiz Bir Beslenme Sunmalıyız? 6 Maddede Anlattık! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 27 kişi beğendi
Melancholic_ Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Teşekkürler benim de bir kedim var. Proplan biraz pahalı ama olsun🤪 0 0 Yorumla
JavierB Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Çünkü onlar bizim sevimli dostlarımız ve bizi koşulsuz sevebilecek ponçik şeylerdir 0 0 Yorumla
kerem092 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Proplan mama gerçekten efsane, daha önce alırdım ve daha yemeyen kedi görmedim 0 0 Yorumla
Amoooonraaa Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl insanlar gibi onlar da canlı ve beslenmelerini yaşam kalitelerini etkiler 0 0 Yorumla
Harmanımharman Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Bende pro plan kullanıyorum gerçekten on. Numara 0 0 Yorumla
İzmirberke Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Pro plan çok üst düzey bir mama tarihide ama maalesef pahalı 0 0 Yorumla
Erkan3334 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Patili dostlarımız candır kış geliyor lütfen sokak hayvanlarına da destek olun 0 0 Yorumla
Papazfikko Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Gerçek dostlarımıza iyi bakmalıyız tabiki çok faydalı olmuş 0 0 Yorumla
zehrabatak Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl maalesef ekonomik sıkıntılar olmasa daha iyi şekilde de bakabiliriz de bu miniklere! 0 0 Yorumla
VugarHüseyinli Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Hayvanları çok seviyorum en vefalı dostdurlar 0 0 Yorumla
kaankbulut Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Hayvanlar güzeldir insanlardan daha anlayışlılar en azından bir de çok tatlılar 0 0 Yorumla
ÖmerAL5596 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Köpek sahiplenmek istiyodum şuana kadar ama kedilere canım kaynıyor şu sıralar 0 0 Yorumla
purplebru Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Evcil hayvan sahibi olan biri olarak Çok teşekkür ediyorum 0 0 Yorumla
Lr4rain Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Bebeğiem genelde veterinerin söylediği mamayı yediriyorum 0 0 Yorumla
Manyağımben Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl ucuz olan mamaların sokak hayvanlarına bir zararı var mı çok merak ediyorum 0 0 Yorumla
BlackSpace48 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ben kuyumcuyum kendi işime yatırım yaptım tabiki oda yetti zaten 😂 0 0 Yorumla
Cansuxq Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Sokaktaki kediler köpekler onlara iyi bakılması lazım yaaa 0 0 Yorumla
Hayalsizm Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Oysa hayvanları çok seviyorum ya hele ki kedileri 🤗🤗 0 0 Yorumla
Mia__0000 Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Tatli bir dostum olursa kesinlikle bu mamayi kullanacagim😊❤️ 0 0 Yorumla
Deyja Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bir kaç kez beslemeyi denedim ama maalesef bi şekilde hastalanıp öldüler 0 0 Yorumla
leylocuk Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl ah benım kızı benden ıyı beslenıyor ona canım feda olsun 0 0 Yorumla
Ksde1kisiiste Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Çok güzel bir mama kendim beslemiyorum ama nerde görsem alır veririm 0 0 Yorumla
ArapGülü Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Artık sokak kedişlerine ve köpüşlerine Pro Plan alalım, daha sağlıklı olsunlar. 0 0 Yorumla
Esma1702 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Bende kedi istiyorum ama eşim istemiyor annemin evinde 3 tane kedim vardı 0 0 Yorumla
prensesdianaayimm Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Onlar zararsız canlılar ve her şeyin en iyilerini hak ederler ve çok sevimli ve sadıklar... 0 0 Yorumla
musticnm Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl bizde canlıyız onlarda lütfen hayvanlara kötü davranmayalım 0 0 Yorumla
Eylulkayakeser Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Benim de patili dostum kedim olsun artik yaaa 0 0 Yorumla
hakkiates Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Besliyorsanız bakımını da iyi yapmalısınız. Pro plan gerçekten çok iyidir. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Ben öğrenciyim elimden geldiğince sokak kedilerini beslemeye çalışıyorum herkes duyarlı olursa dostlarımız için :( 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kedi ve köpek bakan biri olarak katılıyorum onlara iyi bakmalıyız 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yavru kediler hiç büyümese hep yavru kalsa büyüyünce sevesim gelmiyor 😂 0 0 Yorumla
SEDAT_YILDIZ_ADANA Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Ben evde barf hazırlıyorum ciddi anlamda sağlıklı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
Teşekkürler benim de bir kedim var. Proplan biraz pahalı ama olsun🤪
Proplan bence de en iyisi ancak sitesi yok.
Çünkü onlar bizim sevimli dostlarımız ve bizi koşulsuz sevebilecek ponçik şeylerdir
Proplan mama gerçekten efsane, daha önce alırdım ve daha yemeyen kedi görmedim
insanlar gibi onlar da canlı ve beslenmelerini yaşam kalitelerini etkiler
bence gayet güzel ürünler kedim olsa verirdim
Bende pro plan kullanıyorum gerçekten on. Numara
Çok şirinler bunlar. Teşekkürler paylaşım için.
Pro plan çok üst düzey bir mama tarihide ama maalesef pahalı
Patili dostlarımız candır kış geliyor lütfen sokak hayvanlarına da destek olun
Gerçek dostlarımıza iyi bakmalıyız tabiki çok faydalı olmuş
maalesef ekonomik sıkıntılar olmasa daha iyi şekilde de bakabiliriz de bu miniklere!
Hayvanları çok seviyorum en vefalı dostdurlar
Hayvanlar güzeldir insanlardan daha anlayışlılar en azından bir de çok tatlılar
Köpek sahiplenmek istiyodum şuana kadar ama kedilere canım kaynıyor şu sıralar
Evcil hayvan sahibi olan biri olarak Çok teşekkür ediyorum
Bebeğiem genelde veterinerin söylediği mamayı yediriyorum
ucuz olan mamaların sokak hayvanlarına bir zararı var mı çok merak ediyorum
Ben kuyumcuyum kendi işime yatırım yaptım tabiki oda yetti zaten 😂
Sokaktaki kediler köpekler onlara iyi bakılması lazım yaaa
Oysa hayvanları çok seviyorum ya hele ki kedileri 🤗🤗
Tatli bir dostum olursa kesinlikle bu mamayi kullanacagim😊❤️
Bir kaç kez beslemeyi denedim ama maalesef bi şekilde hastalanıp öldüler
ah benım kızı benden ıyı beslenıyor ona canım feda olsun
Çok güzel bir mama kendim beslemiyorum ama nerde görsem alır veririm
Artık sokak kedişlerine ve köpüşlerine Pro Plan alalım, daha sağlıklı olsunlar.
Gerçekten çok güzel ve anlamlı bir hareket olmuş
Bende kedi istiyorum ama eşim istemiyor annemin evinde 3 tane kedim vardı
Onlar zararsız canlılar ve her şeyin en iyilerini hak ederler ve çok sevimli ve sadıklar...
bizde canlıyız onlarda lütfen hayvanlara kötü davranmayalım
Benim de patili dostum kedim olsun artik yaaa
Besliyorsanız bakımını da iyi yapmalısınız. Pro plan gerçekten çok iyidir.
Ben öğrenciyim elimden geldiğince sokak kedilerini beslemeye çalışıyorum
herkes duyarlı olursa dostlarımız için :(
Güzel bir bence olmus. Emeginize sağlik
sevelim mama alalım iyi bakalım
En iyilerini hak edıyorlar
Güzelmiş deneyebilirim bunları bende
Köpeklere bayılıyorum çok sadıklar
Kediler çok güzel ve değişikler bu sefer orada
Kedi ve köpek bakan biri olarak katılıyorum onlara iyi bakmalıyız
Çok şirinler bunlar. Teşekkürler bilgi için.
Evde besliyemem ama çok severim
Çocukken beslediğim köpek geldi aklima
Çünkü onlar da değerli bizler kadar
Yavru kediler hiç büyümese hep yavru kalsa büyüyünce sevesim gelmiyor 😂
Faydalı yazı için teşekkürler
Ne zaman görsem boş çevirmem dostlarımı
Ben evde barf hazırlıyorum ciddi anlamda sağlıklı
Onu bunu bimemde nerede görsem beslerim
Bu güzel yazı için teşekkürler 💕
İyi bir bilgilendirme olmuş
çok tatlılar en güzeline layıklar
Hayvan sevgisi çok önemli
Teşekkürler çok faydalı bir konu olmuş.
Evcil hayvanlarımız için gayet yararlı bir flood.
Hayvanlar insanlardan daha sadık
Denemek lazım bilemedim şimdi
Mutluluk paylaştıkça çoğalır.
Proplan evet bir çok mamadan daha kaliteli.
Çok tatlı görünüyorlar fotoğraflarda