Hayvanlar bize birer bebek gibi emanettirler onları koruyup kollamaliyiz bunu yapamiyorsak bile canlarını yakmaktan kaçınmalıyız dilleri yok konuşup anlatamiyorlar😔
Bizim baktığımız bir sokak kedisi var. Fakat biz mama vermiyoruz çünkü alışık olmadığı için yemiyor, genel de kendi evde yaptığımız yemeklerden veriyoruz ayriyeten de bazen ara öğün olarak yoğurt karışımları veriyoruz
Benim bir kuşum vardı kötü besin nedeniyle uyuz olmuştu hatta kardeşim de aylarca uyuz hastalığıyla uğraştı besin konusunda kendimiizde olduğu gibi hayvanlarda da ciddi olmalıyız bence.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Pro Plan evcil hayvanların sağlıklı beslenmeleri için mutlaka olması gerenlerden
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben kendi karnımi doyuramiyom kedi köpek kaldı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Okudukça kedi olasım geldi vay be ben bu kadsr iyi beslenmiyorum 🌸ama cok tatlilar
ben gopeimi goculukten alıştırdım lahmacun pğızza spagettı bezelye pılav her seyı yıyor saolsun evde ne pıserse dun kuzu ıspanak vardı yumurtalı baylır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Onlar gerçekten de en iyi ve en klitelisini hak ediyor.
Hayvanlari çok seviyorum bebeğimmiş gibi davranıyorum lütfen sevin sevdirin ilerde kendi çocuklarınız olduğunda onlara merhamet etmeyi öğretin evinizde bir hayvan besleyerek
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kaliteden ödün vermemek lazım. Ucuz mamalar bir süre sonra zarar veriyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Patili dostlarımızın pedagojik gelişimleri için harika ☺️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Partili dostlara mama alacak param olmalı artık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aklıma geldikçe alıp sokaktaki yavrulara veriyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Simdiki bos insanlar bu hayvanlara eziyet cektiriyorlar 😔😔😔
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evcil hayvanım olursa bi gün aklımda olacak tavsiyeler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bir ara denememiz lazım. Güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
Buradan komşularımın kedileri Paşa ve Köpük'e sevgiler shshs❤️🐱
Biz onlar için herseyin en iyisini alalım onlar cer çöp yesin, klozetten şu içsin kfjfjdjd
Onlar da bir can. Bunu unutmamalıyız. En azından dışarıya onlar için mama ve su koya biliriz
Kendileri severim ben ama şartlar yüzünden evde beslemem.
Bence için teşekkür ederim.
Güzel bir paylaşım olmuştur ve çözüme ulaştırırlardı
Annem izin vermiyoooorrrrr offffff 4 yıldır yalvariyorum kadinaaa yaaaaa
Sokak kedileri başımızın üstünde yeri vardır bu tavsiyeler için teşekkürler
Hepsi bizim dostumuz hepsinden alıp en sevdiklerini deneyip bulmak lazim
Onlar bizim dostlarımız. En güzel kaliteli mamaları kullanırım hep. Sokak hayvanları içinde mutlaka elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Hayvanlar bize birer bebek gibi emanettirler onları koruyup kollamaliyiz bunu yapamiyorsak bile canlarını yakmaktan kaçınmalıyız dilleri yok konuşup anlatamiyorlar😔
Bizim baktığımız bir sokak kedisi var. Fakat biz mama vermiyoruz çünkü alışık olmadığı için yemiyor, genel de kendi evde yaptığımız yemeklerden veriyoruz ayriyeten de bazen ara öğün olarak yoğurt karışımları veriyoruz
Benim minik patili dostum yemeğine göre tüm davranışlarını değiştiriyor
davranışarının yanında tüy rengi, tüy yapısı, ağız kokusu, dışkılama süresi, sağlığı kısacası onun hayatı için dikkat etmeliyiz
evcil hayvanım yok ama sokak kedileri icin pro plan alıyorum bende
Evcil hayvanımın iyi beslenmesi benim için çok önemli
Kış geliyorken sokak hayvanları için çok üzülüyorum. Herkes bir kap mama koysa evlerinin önüne keske
Sarmal bir kedimiz var 5 senedir. PROPLAN Severek yiyor. Mama se dirmek icin bir cok marka kullandik. Gurme bir kedi. Baska markalari sevmiyor.
Benim bir kuşum vardı kötü besin nedeniyle uyuz olmuştu hatta kardeşim de aylarca uyuz hastalığıyla uğraştı besin konusunda kendimiizde olduğu gibi hayvanlarda da ciddi olmalıyız bence.
Pro Plan evcil hayvanların sağlıklı beslenmeleri için mutlaka olması gerenlerden
Ben kendi karnımi doyuramiyom kedi köpek kaldı
Okudukça kedi olasım geldi vay be ben bu kadsr iyi beslenmiyorum 🌸ama cok tatlilar
Benimki ne bulsa yiyo. Cefakar anadolu kedisi
ben gopeimi goculukten alıştırdım lahmacun pğızza spagettı bezelye pılav her seyı yıyor saolsun evde ne pıserse dun kuzu ıspanak vardı yumurtalı baylır
Onlar gerçekten de en iyi ve en klitelisini hak ediyor.
Hayvanlari çok seviyorum bebeğimmiş gibi davranıyorum lütfen sevin sevdirin ilerde kendi çocuklarınız olduğunda onlara merhamet etmeyi öğretin evinizde bir hayvan besleyerek
Kaliteden ödün vermemek lazım. Ucuz mamalar bir süre sonra zarar veriyor
Patili dostlarımızın pedagojik gelişimleri için harika ☺️
Partili dostlara mama alacak param olmalı artık
Aklıma geldikçe alıp sokaktaki yavrulara veriyorum
Simdiki bos insanlar bu hayvanlara eziyet cektiriyorlar 😔😔😔
Evcil hayvanım olursa bi gün aklımda olacak tavsiyeler
Bir ara denememiz lazım. Güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlık.
Kendileri severim ben ama şartlar yüzünden evde beslemem.
Hayvanları çok seviyorum şu an beslicek hayvanım yok ama ins nasip eder Allah
Tabiki çok doğru fakat işten güçten onlara fazla vakit ayıramıyoruz zaten mamada yemiyorlar genelde ev yemeği tavuk et
Bizim hanımefendiye mama beğendiremiyoruz birçok marka denedik sevmedi hiçbirini taki sizle karşılaşıncaya dek
siz nasıl sağlığınıza dikkat ederek besleniyorsanız patili dostlara da böyle yaklaşımlar gerekiyor.
Aç bırakmayız tabiki ama sağlıklı yiyecekler vermeliyiz yoksa biz yerken onlarda yemek istiyor
❤️Kediler çok iyidir dermişim hep tırmalıyo beni ama çok şirinler kedim irkekkk nerden anladım derseniz topları benimki kadar maş...❤️
Ay benim evcil hayvanım yok ama olsun çok isterdim tamamen alerjik sebeplerden maalesef ama gerçek dost gibiler
Benim de kedim var çok seviyorum kedileri dün kendime mama alırken sokakta kedi gördüm verdim ama korkup kaçtı.
uzun zamandir hayvan sahiplenmeyi düsünüyorum. Kafamdaki pek cok soruyu cevaplayan bir yazi olmus elinize saglik
Ben kedi sahiplenmek istiyordum ama okulum var diye olmadı maalesef ama bunları öğrendiğim iyi oldu çok teşekkürler
Benim bi köpeğim çok seviyorum ama delirdi kangal delirince de eski sahibine verdik.
Ailem verdi bana kalsa vermezdim
Benimde bir kedim vardı tayin zamanı evden kaçmışti çok uzulmustm sokakta bulmuştm en iyi mama en iyi kumu alırdım ödül mamaları da vardi
yavrumu en iyi mamayayla besliyorum yani ndyle başka mama vermem kesinlikle tüyleri çok sağlıklı böyle
Onlar bizim gibi canlı en dogal haklari agizlari dilleri var ama konusamuyorlar bircok insandqn daha akilli dahq samimiler
Sokak Hayvanları : Biz doğduğumuzdan beri yoksulduk.
Çok yapamasam da arada bir de olsa sokak hayvanlarına mama almaya çalışıyorum.
Bir kedim bile yok. Olmasını çok isterdim
Bu zamanda insanlar kendilerine yemek bulamazken patili dostlarımızı ne yazıkki hakettikleri gibi besleyemiyoruz
bir tane kedim iki tane köpeğim var ve yeri geliyor kendimden kısıyorum sırf daha iyi beslensinler vs diye 🥹🫶
Evde hareketsiz kalıyorlar düzenli besin önemli
Evde kalan hayvanlara en güzellerinden vermemiz şart
Evimde bir kedim var bayılıyorum kedilere keşke bende kedi olsaydım😂
Patili dostlarim sizi seviyorum. İcerik icin de teşekkürler.
Bir çoğunu biliyordum ama yeni şeylerde öğrenmiş oldum, teşekkürler.
sokak kedilerini elimden geldiğince besliyorum kücük mamalar alıp
Çok tatlışlar. Ve bu tatlışlar her şeyin en iyilerini hakediyorlar
Dostlarımız bizler gibi değil onlara daha çok dikkat etmeliyiz
Onlar yedikçe ben doyuyorum mutlu oluyorum insanlardan daha kıymetli