Güncellemeler
8 sa
Çayı Erkekler demlesin.
Kahveyi erkekler yapsın.
tembel olmayın la zalımlar
Kahveyi erkekler yapsın.
tembel olmayın la zalımlar
Güncellemeler
6 sa
Makine diyenler, makinenizin bozulması için Hacet tepesinde dua etmeyen Rüya zalım olsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Kahve bende çay babamda ama karışık bazen de ben yapom
Diğerleri de oturup içiyorlar haa hep :D
Bizimkiler de bir fincan kahve yapamazlar :D
Zalımlarndkdkdk
Zalım hepsi zalım :D
Bir fincan su getirtemedim geçende düşünsene :D
Ben evdeyken genelde ben yaparım. Evde değil isem eşim yapar. Ama zaten genelde evde kahvaltı yapmıyorlar. Hafta içi oğlan okula eşim işe gidiyor. Hafta sonları evde oldukları sürece kahvaltı yapıyorlar.
Kendi evimde isem ben ailemle isem anam veya ablam yapar
Sabah kim erken kalkarsa çay onda kahvede ilk canı isteyen herkese yapar :)
Çay ı ellemem hayatta kahve benimdir
Bize çay demle zalım
baklava yaparım karşılığında
Dünyayı ver yine yspmam
Kötü insan
Neden diye sorsan her şey çözülür aslında 😊😊😊☺️
Kahve makinesinde
bozulursa?
Temenni edelim bozulmasın
Temenni ile çalışmaz kul yapısı zalım
Herkes yapabiliyor.
Öyle bir görev yok bizim evde
Çay fifti fifti ama kahveler full bende
Annem ve biladerde
Herkes kendi yapar.
Kindarsın
Ablacım bu görev genellikle annemin oluyor
Benden başka kimse olabilir
Tek yaşadığım için bende.
Bende değil
Bende çay 😀
Makinede 😂
bende
Kim o an müsaitse
Değişiyor
Genelde?
Annem ile ben neredeyse eşit diyebiliriz babam genellikle daha az yapar
Babam
şu an ben yapıyorum
Makina da 🤣
Beddua etme ben sana ellerimle yaparım