• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Ev & Yaşam
5 gü

Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
FenomenMaster Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
79
Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?
Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?
Güncellemeler
4 gü
SS teşekkürler 🙏🌸
Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sulfuric_Acid
    Sulfuric_Acid Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    5 gü
    Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?

    Model arabalarım ve motorlarım için böyle bir mini vitrin olabilir,

    Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?

    Veya bir Honda Motocompo için park alanı olarak da kullanırım

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Yaaa harikasın 👏👏 çokta sık sık durur görsel olarak eve

      Yorumla
    • Sulfuric_Acid
      Sulfuric_Acid
      5 gü

      Evet ama dünyada sağlam Honda Motocompo sanırım çok az kalmıştır bulmak zor. Model araç vitrini daha kolay

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • dulvemutlu41
    dulvemutlu41 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 51
    5 gü

    Yapay şömüne yapardım dekoratif

    1
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Şahane olurdu 👍 eve ayrı bir hava katardi kesinlikle

      Yorumla
    • dulvemutlu41
      dulvemutlu41
      5 gü

      Otantik seviyorum sark köşesi filan

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Harika 👏👏

      Yorumla
    • dulvemutlu41
      dulvemutlu41
      5 gü

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • dulvemutlu41
      dulvemutlu41
      4 gü

      Eic için teşekkür ederim canım

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      4 gü

      Rica ederim ne demek 🙋

      Yorumla
    • dulvemutlu41
      dulvemutlu41
      4 gü

      🙏🥰

      Yorumla
  • Uzumlu1kek
    Uzumlu1kek Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    5 gü

    Ai a yaptirdim istedigim seyi anlatip bunu cikardi:

    Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?
    2
    4 Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      5 gü

      Bu arada sorun cok isime yaradi hep hisettigim ve cozemedigim hissimi farkettim
      Hala cozemedim gerci ama farkettim esas

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Aaa süper olmuş çok beğendim gerçekten 👍farkına varmak harika bir şey bu 👍👍👏👏 🌸💞peki hangi histi bu

      Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      5 gü

      Sorumu aticam ben orada sordum bak;

      Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      5 gü

      Bu his nedir? Psikoloğa gidiyorum ama her gecen gun bu hissim artiyor gecmiyor? Gercekten benim neye ihtiyacım var? ↗

      Yorumla
  • busegmss
    busegmss Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    5 gü

    Boğa burcu problemi ahdkjs

    Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?
    2
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Haha 😂 tam boğa burcunu temsil eden bir görsel olmuş 😂 böyle yaparlarsa hiç şaşırmam

      Yorumla
    • busegmss
      busegmss
      5 gü

      Yer sofrasına da bayılırım, ben evde böyle bir köşe bulmaya gidiyorum 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Haha 😂 harikasın ya

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Yer sofrasıni bende çok severim

      Yorumla
    • Uzumlu1kek
      Uzumlu1kek
      5 gü

      Yaa ilahi kiz bu neyy cok guldum ha

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

13

Cevap

30

Cevap

  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    5 gü
    Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?

    Böyle bir ısıtıcı ya da şömine görünümlü ışıklandırma koyardım

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Harika fikir 👏👏👏 eve okadar şıklık katardiki

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      5 gü

      Tesekkür ederim Ee eski mobilyacıyız😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Rica ederim 🙋

      Yorumla
  • Bulut343437
    Bulut343437 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 100%
    5 gü

    İçeriye raf yapardim bide kapak önüne güneş gormicek şekilde mini şarap mahzeni 😂😂 başka bı halta yaramaz iki büklüm orada uyunurmu be

    1
    5 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Haha 😂 uyunmaz zaten bacakların dışarı çıkar

      Yorumla
    • Bulut343437
      Bulut343437
      5 gü

      Milyonluk evde oturucam iki büklüm uyucam😂😂 yakarım evi gene uyumam eve böyle bişi yaptir misam muhtemlen silah milah saklamak için ajan olman lazım ya da içki rafı gibi kulana bilirsin

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Birde kedi evi çok güzel olmazmiydi ,

      Yorumla
    • Bulut343437
      Bulut343437
      5 gü

      Olur tabi de çok büyük kedi için köpek besliyosan on numara olur hep senmi kahfe ismarlican bide ben ismarliyim https://hizliresim.com/fgszh7x afiyet olsun ama fincanı geri alırım annemin beni boğar başına bişi gelmesin

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Yaa çok tatlısın teşekkür ederim 🙏🌸 içmiş kadar oldum düşünmen yeter sanada afiyet olsun 🤗🌸

      Yorumla
  • morsaclihuriyeee
    morsaclihuriyeee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    5 gü

    Orası tam olaraktan bir kedinin rahat edebileceği bir köşe kediye yer yapardım. 🥳🫠

    2
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Ya süper olurdu 👍🌸 o kadar özendim ki anlatamam kedime oyle bir alan yapmak i çok sterdim

      Yorumla
    • kerem2NT
      kerem2NT
      5 gü

      kedini yeri anasının kucağıdır.

      Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    4 gü

    Hayatta böyle yatamam😂😂 ayaklar sonuna kadar gerilecek.. iyice dinlenecek onlar 👍😅

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      4 gü

      Dimi ama 😂 burada rahat uyunmaz zaten bacakların dışarı çıkar

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      4 gü

      Şömine olur burası 👍😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Efsane olur

      Yorumla
    • gokantemur
      gokantemur
      3 gü

      👍👍⚘

      Yorumla
  • kerem2NT
    kerem2NT Takip Et
    Yoda Yaş: 71 , eic 100%
    5 gü

    Şöminenin eskisi. Ocak olabilir. hem şömine olarak kullan hem de ateşte köfte kızart.

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      4 gü

      Şömine çok efsane olurdu eve ayrı bir hava ve şıklık katardi

      Yorumla
  • Olmadıolduramadık
    Olmadıolduramadık Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    5 gü

    biraz daha yüksek olsaydı güzel bi akvaryum giderdi oraya

    1
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Benimde ilk aklıma akvaryum geldi içinde rengarenk balıklar LED ışık vss ama çok alçak olduğu için olmaz da güzel de durmaz

      Yorumla
    • Olmadıolduramadık
      Olmadıolduramadık
      5 gü

      hem balık hemde suda yetişen yeşillikler falan doğal bi görüntü oluşturdun mu da tam olardı

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      İşte güzel olurdu da biraz yoksek olması gerekiyor

      Yorumla
    • Olmadıolduramadık
      Olmadıolduramadık
      5 gü

      Minik bi orman mi yapsan oraya fanusta yapıyorlar ya sen büyüğünü yap 😅

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Kedi evi de çok güzel olmaz mı

      Yorumla
    • Olmadıolduramadık
      Olmadıolduramadık
      5 gü

      güzel olur da kediler kendi istediği yerde yatıyor senin belirlediğin yerde değil 🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Evet 👍😂 bu çok doğru

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    5 gü

    Kedi ya da köpek için ideal. Adam kapının önünde de yatsa olur. 👍

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Haha 😂 dimi ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      5 gü

      Aynen. 🏵️❤️

      Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    5 gü
    Ev & Yaşam konusunda 370 cevap paylaştı.

    Astral seyahat yapardım içinde..

    2
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Oooo kafa dinlemelik olurdu

      Yorumla
    • ƊØLƲNÂƳ
      ƊØLƲNÂƳ
      5 gü

      Evet efendim

      Yorumla
  • GözüKaraGizem
    GözüKaraGizem Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    5 gü

    Dolap yaptırırdım, ben

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Harika 👏 💞 İçine ne koyardın peki bu dolabın

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    5 gü
    Ev & Yaşam konusunda 654 cevap paylaştı.

    Kediye yatak yapardım. ✨🌸

    2
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Ya harika olurdu 👍 ya keşke benim böyle bir Kösem olsaydı bende kedime ev yapardım kesin

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      5 gü

      Bizim de yok 😄

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Beniimde kedim var köşem yok 😂

      Yorumla
    • Bravehrart
      Bravehrart
      5 gü

      Nasip 😄

      Yorumla
  • qüneşinsahibi
    qüneşinsahibi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    5 gü

    Kedi alır ona ev yapardm herald

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Ya çok olurdu biliyormusun, harika bir fikir bu 👏👏

      Yorumla
  • poimai
    poimai Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    1 gü

    İlk kedilerin tuvaletini koyma fikri geldi aklıma ama sanırım yapay bi şömine daha hoş dururdu.

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    5 gü
    Ev & Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Uapariz bir seyler

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Peki 👍🤗

      Yorumla
  • PatronBy34
    PatronBy34 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    5 gü

    Oraya iyi bi akvaryum olur

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Akvaryum benimde aklıma geldi ama çok alçak olduğu için olmaz di biraz daha yüksek olması gerekiyor, ama kedi evi olurdu birde nostaljik bir şömine harika olurdu eve ayrı bir hava katardi

      Yorumla
  • egoadamm
    egoadamm Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    5 gü

    Kedim var onun için yer yapardim yatsın orada

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Bende öyle düşünüyorum

      Yorumla
  • jumper_
    jumper_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    5 gü

    mangalı koyardım setini

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Olabilir evet

      Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    5 gü
    Ev & Yaşam konusunda 855 cevap paylaştı.

    Depo gibi kullanırdım eşyalarımı dizecek şekilde

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Birde kilitli kapak yaptırınca efsane olurdu

      Yorumla
    • KayipPsikopat_3
      KayipPsikopat_3
      5 gü

      Kesinlikle

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      👍👏👏👏

      Yorumla
    • KayipPsikopat_3
      KayipPsikopat_3
      5 gü

      Saol

      Yorumla
  • harvy
    harvy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    5 gü

    kedilerime oda yapardım

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Ya bende , ve çok özendim keşke böyle yerimiz olsaydı kedimize o Özrl bir alan kursaydik

      Yorumla
  • Eskilerden_biri34
    Eskilerden_biri34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    5 gü

    Var öyle bir yer köpeğe ev yaptım😂

    1
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Yaaa harikasın 👏 👏 Gerçekten mi , olur aslında çokta güzel olur diye düşünüyorum

      Yorumla
    • Eskilerden_biri34
      Eskilerden_biri34
      5 gü

      Çok güzel olur sahiplendi orayı çıkmıyo artık ordan

      Yorumla
    • Eskilerden_biri34
      Eskilerden_biri34
      5 gü

      Ayrıca harika olduğumu biliyorum farkına varman güzel oldu🤣🤣🤣🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Eline sağlık 🙏🌺 çok güzel düşünmüşmüşsünüz

      Yorumla
    • Eskilerden_biri34
      Eskilerden_biri34
      5 gü

      Teşekkürler hanımefendi😃

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Rica ederim 🙋

      Yorumla
  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    16 sa

    Evcil hayvanım olsa omun yeri olur. Koyun, keçi veb🙂

    0
    0 Yorumla
  • Rhaast
    Rhaast Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 46%
    3 gü

    Devam ettirir gizli kapı yaparım altın maltın para silah falan saklarım orada

    0
    0 Yorumla
  • REİS_52
    REİS_52 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 100%
    3 gü

    Stres atma olarak saklardım kendimin küçük odası diye

    0
    0 Yorumla
  • Mspinky
    Mspinky Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    5 gü

    Bna oyle bi köşe cok lazım oyuncak odası yapardım

    0
    0 Yorumla
  • Asknedencanyakar_
    Asknedencanyakar_ Takip Et
    Master Yaş: 34
    3 gü

    Güzel bi heykel olabilir

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Evet olabilir 👍 birde kiler dolabı güzel olur

      Yorumla
    • Asknedencanyakar_
      Asknedencanyakar_
      3 gü

      Evet o da mantıklı

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      👍👍🤗

      Yorumla
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    2 gü
    Ev & Yaşam konusunda 836 cevap paylaştı.

    Ayakkabı köşesi yapardım

    0
    0 Yorumla
  • Kader1313_
    Kader1313_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    5 gü

    Şömine

    2
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Bence efsane olurdu 👍

      Yorumla
  • Rawen27
    Rawen27 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 37
    4 gü

    Turşu bidonlari konserve falan😀

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      4 gü

      Yok artık yemin ederim 😂 benimde aklıma bir akvaryum geldi dedim o alçak oluyor olmaz , en iyisi annemin gönderdiği konserve turşu reçelleri filan koyarim çok ta güzel olurdu birde kapak yaotirkdik mi mis gibi olurdu valla 😂 evde böyle köşe okadar lazım oluyor ki aslında

      Yorumla
    • Rawen27
      Rawen27
      3 gü

      😁kafa aynı kafa.

      Yorumla
    • Rawen27
      Rawen27
      3 gü

      It enigi gibi ordan oraya ordan oraya taşıyorum oyle seyleri koyacak yer bulamayıp haha

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Haha bende 😂👍

      Yorumla
  • nєslıtukєnmısєrkєkk
    nєslıtukєnmısєrkєkk Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 99%
    5 gü

    Şömine koyardım

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Evet harika bir görsellik katardi eve izlemek bile zevkli oluyor

      Yorumla
    • nєslıtukєnmısєrkєkk
      nєslıtukєnmısєrkєkk
      5 gü

      👍👍

      Yorumla
  • Ummuttt
    Ummuttt Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    5 gü

    Uyurum

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Rahat uyunmaz ki ya bacaklarin dışarı çıkar 😂

      Yorumla
    • Ummuttt
      Ummuttt
      5 gü

      En güzel uykudur o

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Eminmisin

      Yorumla
    • Ummuttt
      Ummuttt
      5 gü

      Rezillik çekilen uykunun tadı başka 😂

      Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    5 gü
    Ev & Yaşam konusunda 390 cevap paylaştı.

    Eşya koyardim😀

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Ne mesela 😂

    • sinem23__ u
      sinem23__
      5 gü

      Cicek olablir djdj

  • anima3434
    anima3434 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    5 gü

    içine girer uyurdum

    1
    12 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Ohhh misss gibi olur hemde 👍

      Yorumla
    • anima3434
      anima3434
      5 gü

      heveslendimmmm

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Den diyince bende heveslendim 😂 uykum geldi masada uyuyup kalırsam işten kovarlar beni 😂

      Yorumla
    • anima3434
      anima3434
      5 gü

      neyse ki ben işsizim masanın altını hazırladım :P

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Hadi yaa ciddimisin

      Yorumla
    • anima3434
      anima3434
      5 gü

      evet şimdi uyku vakti. senin içinde uyurum

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Valla süper olur benim için de uyu

      Yorumla
    • anima3434
      anima3434
      5 gü

      iyi geceler

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      İyi geceler tatlı rüyalar 🙋

      Yorumla
    • anima3434
      anima3434
      5 gü

      Uyandım:)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Ne çabuk günaydın o vakit 😂

      Yorumla
    • anima3434
      anima3434
      5 gü

      Kıs uykusuna yatmadım ki ufak bir kestirme

      Yorumla
  • Sarıkırmızı5
    Sarıkırmızı5 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    5 gü

    Yapay şömine güzel durabilirdi

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Evet çokta şık dururdu

      Yorumla
    • Sarıkırmızı5
      Sarıkırmızı5
      5 gü

      Evet 😊

      Yorumla
  • ilyess
    ilyess Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 42%
    1 gü

    Dolap yapardım, depo olarak kullanırdım

    0
    0 Yorumla
  • Beyaz_bey
    Beyaz_bey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    3 gü

    Klasik türk usulü çekmece 😅

    0
    0 Yorumla
  • ÇukurovaBeyi
    ÇukurovaBeyi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    5 gü

    Direk aklıma şömine geliyor en uyumlu o olur bence

    0
    0 Yorumla
  • Cokkalmam
    Cokkalmam Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    5 gü

    Şömine iyi olur ya da akvaryum

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    5 gü
    Ev & Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Şömine koyardım shdjg

    0
    0 Yorumla
  • Pamuksekerofficall
    Pamuksekerofficall Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    5 gü

    Çok güzel aynı adam gibi yaparım jkf

    0
    0 Yorumla
  • ferit74
    ferit74 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    3 gü

    Çekmece yaptir

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Çekmece değilde kiler dolabı güzel olur

      Yorumla
    • ferit74
      ferit74
      3 gü

      Ola bilir

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      👍🤗

      Yorumla
  • Şüpheliiii
    Şüpheliiii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    3 gü

    Kedi alırdım

    1
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Kedi evi çok güzel olurdu gerçekten

      Yorumla
    • Şüpheliiii
      Şüpheliiii
      3 gü

      Evet güzel olurdu

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Kesinlikle öyle 👍

      Yorumla
  • αrdααα1066ツ
    αrdααα1066ツ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    3 gü

    Somine

    1
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Harika fikir 👍

    • αrdααα1066ツ
      αrdααα1066ツ
      3 gü

      Senin guzel soruna verilecek en guzel cevap😇

    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Çok naziksiniz teşekkür ederim 🙏🌸

    • αrdααα1066ツ
      αrdααα1066ツ
      3 gü

      O sizin nazik dusunceniz rica ederim😇🌹

  • Kenzo16
    Kenzo16 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    3 gü

    Şömine

    1
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      3 gü

      Harika fikir olur

      Yorumla
    • Kenzo16
      Kenzo16
      3 gü

      Bencede hem tam karşısında sevgililerde varsa ateşede gerek yok 🤭

      Yorumla
  • hkn1515
    hkn1515 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    5 gü

    Futbol kalesi

    1
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      5 gü

      Haha harikasın 👍 😂 oda olur gerçekten

      Yorumla
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Ev & Yaşam > Sorular > Evinizde böyle bir boş köşe olsaydı siz nasıl değerlendirirdiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eviniz de fazladan boş oda olsaydı nasıl değerlendirirdiniz? 71 cevap verildi
Evinizde böyle bir alan olsa nasıl değerlendirirdiniz? 19 cevap verildi
Evinizde fazladan boş oda olsaydı nasıl değerlendirirdiniz? 53 cevap verildi
Evinizde boş odanız olsa nasıl değerlendirmek isterdiniz? 18 cevap verildi
Evinde bir köşeyi tamamen kendine ayıracak olsan, nasıl bir alan yapardın? 2 cevap verildi
Evdeki boş odayı nasıl değerlendirirsiniz? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨