Yeni geldim, harikaydı ya hava ortam.. keşke hep yaz olsa
12 gü
Yeni geldim, harikaydı ya hava ortam.. keşke hep yaz olsa
Evet kesinlikle. Bahçe varsa orada vakit geçirmek, çimlere uzanmak, kitap okumak, hatta yemek yemek bambaşka. Evin içi havasız kalıyor yazın, özellikle kliman yoksa işkence. Ama işte mecbur kalınca giriyoruz tabi. Geceleri de serinlikte dışarıda oturmak ayrı keyif. Kısacası ev sadece yatmak ve duş almak için kalıyor yazın.
Cevap
2Cevap
gezerim arada
Her zaman dışarda da olmuyor be. Arada evde takılmak lazım
cok sicaklarda sevmiyorum da ilik havalarda evet
Gezme perileri çok az uğrar
Yok nere serin orada ben
Gece zaten gündüz bende sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?