Ben havlularımı, çoraplarımı ve iç çamaşırlarım dahil her şeyi tek tek ütülerim. Dolaba koyarken çok daha düzgün duruyor ve giyerken de ilk aldığın gibi oluyor.
Siz ne dersiniz?
Kıyafetlerinizi tek tek ütülüyor musunuz yoksa katlayıp dolaba mı atıyorsunuz?
Ütülemiyorum ütüleysem zaten bozulacak yani bozulacak şekilde erkek karışacak o yüzden katlayıp dolaba koyuyorum bir yere gideceğim zaman erkenden götürüyorum sonra da hazırlıyorum giyiyorum yani
En İyi Cevaplar