Kıyafetlerinizi tek tek ütülüyor musunuz yoksa katlayıp dolaba mı atıyorsunuz?

Ben havlularımı, çoraplarımı ve iç çamaşırlarım dahil her şeyi tek tek ütülerim.
Dolaba koyarken çok daha düzgün duruyor ve giyerken de ilk aldığın gibi oluyor.

Siz ne dersiniz?
Kıyafetlerinizi tek tek ütülüyor musunuz yoksa katlayıp dolaba mı atıyorsunuz?
Kıyafetlerinizi tek tek ütülüyor musunuz yoksa katlayıp dolaba mı atıyorsunuz?
Cevapla