Eşim işten aradı yemek yemediysen çok güzel köfte yapan yer var sana yemek söyleyeyim dedi. Ben de "evde bir şeyler yapar yerim, evdeki daha güzel" dedim. Yorulmuşum domates, peynir yaptım yiyorum 😄

Eşim işten aradı yemek yemediysen çok güzel köfte yapan yer var sana yemek söyleyeyim dedi. Ben de "evde bir şeyler yapar yerim, evdeki daha güzel" dedim. Yorulmuşum domates, peynir yaptım yiyorum 😄

Ya şöyle şeyler paylaşmayın olan var olmayan var 😂
hahahah aynen ya böyle de derler 😄 Geçen gün kahvemde gülücük çıktı bozulmadan çekip paylaşayım dedim kahve makineside çıktı haliyle kadrajdan dedim umarım makineyi gösteriyorum sanmazlar 😄
Böyle teklifleri hiç kaçırmam. Köfteyi yerdim yüksek ihtimalle. Ama çok açsan bekleyecek halin yoksa domates ve peynirde iyi olur hem hafif zeytinyağı ve biraz baharatta eklerim ben
Cevap
9Cevap
Domates, peynir tercih ederim.
Dışardan söylerim ya da dışarı çıkarım ya da evde makarna yaparım ya da buzdolaptaki yemeklerden ısıtırım benim sağım solum belli olmaz
Yav sana mis gibi köfte yaptıracakmış napcan peyniri domatesi lsdkflsdfkdsf. Onu hep yersin köfteyi yiyeydin ya. :D
Dışarıdan pek söylemiyorum sadece içeceğim zamanlar müdavimi olduğum mekanlardan isterim. Onun dışında en güzeli domates peynir salatalık
Valla cok
iyi gorunuyor elinize saglik
disaridan yemek söylerim
domates sevmiyorum ki aksbsjd disaridan soylerdim
Domates peynir yerim mis gibi
Doydum gerçekten güzeldi hem pratik hem midemi yormadı hem de ne yediğimi bilmiyorum 😊
Yani dışarıda hijyenik mi değil mi belli değil
Son zamanlarda dışarıda en iyi yerde de yesem o etin tadını sevmiyorum 🥲
Kayış gibi değil mi yaaa
Yumuşak olsa da ağır bir tat var gibi lezzetten çok mesela ben kasaptan et alıp pişiriyorum çok lezzetli aynı kasaptan et döner yedim çok ağır sanırım hayvansal yağ fazla ekliyorlar anlamadım 🤷♀️
Yani çok fazla baharat vs var haklısın
Param varsa dışarıdan
O an aklıma ne gelirse
Domates peynir daha lezzetli geliyor aç olunca
Dışarıdan söylerim
Temizliğin üstüne salçalı makarna gider bacı
ohh afiyet olsun
Teşekkür ederim 😊
Dışarıdan
Balıkları yedim bugün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?