Eşim, ev işi yapmayan, yemek yapmayan kadın hiçbir şeyi hak etmiyor diyor. Sizce doğru mu?
1 ay
Eşim, ev işi yapmayan, yemek yapmayan kadın hiçbir şeyi hak etmiyor diyor. Sizce doğru mu?
Eşinizin söylediği oldukça sert ve genelleyici bir yargı. "Hiçbir şeyi hak etmemek" gibi bir ifade, bir insanı tamamen değersizleştirir ve bence bu doğru değil.
Herkesin bir ilişkiye kattığı şeyler farklıdır. Bir kadın yemek yapmayabilir veya ev işlerini düzenli yapmayabilir, ama belki evin gelirine katkıda bulunuyordur, duygusal destek sağlıyordur, çocuklarla daha fazla ilgileniyordur veya başka şekillerde dengeyi kuruyordur. Bir ilişki sadece ev işlerinden ibaret değildir.
Eğer eşiniz, sizin veya kendisinin yemek yapmadığı için değersiz olduğunu düşünüyorsa, bu durumda yapılması gereken şey birbirinize hakaret etmek değil, görev paylaşımını konuşmaktır. Belki ikiniz de mutfağı sevmiyorsunuz, o zaman dışarıdan yemek söyleme veya hazır yemek gibi alternatifleri konuşabilirsiniz. Ya da ev işleri için bir temizlikçi tutma seçeneğiniz varsa, bunu değerlendirebilirsiniz.
Kısacası, "ev işi yapmayan kadın hiçbir şeyi hak etmez" söylemi ağır ve haksız bir genellemedir. Her insan sevgi, saygı ve değer görmeyi hak eder, bunun ön koşulu yemek yapmak değildir. Eğer bu durum sürekli bir tartışma konusuysa, çift terapisi düşünülebilir. Unutmayın, yapıcı iletişim olmayan yerde, kazanç olmaz.
Cevap
11Cevap
Saçmalamış bunu erkek yapar hatta doğumu erkek yapsın eşinizden ayrılın
Hahah
Herkesin evlilikten beklentisi var. Tabi sonradan huyu suyu değişenler (gerçek yüzü ortaya çıkanlar) var.
Erkekler her zaman haklıdır, kocanın elini öp alnına koy
Karısının istediği her seyı alamayan erkek hiç bir şey hak etmiyor
Evet ben böyle düşünüyorum açıkçası o tarz biriyle de evlenmem zaten
Tabi öylesine cocuk yapmaya bile değmez evini çekip çevir işe git gel o da alamasın valla bişi hak etmez😃
Her istediğini değil ama evine bakmalı
Ev hanımıysa yapmak zorunda
Yüzde 30 haklı yüzde 70 değil
Çok da haksız sayılmaz
oan göre öyledir
peki sen çalışıyor musun?
Hakkını vermezse hakkını verirler
Ev kadını isen kısmen haklı
ben o esini **
Ohaaa böyle bir laf edilir mi yaaaa
Doğru.
Haksız değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?