NEREYE ŞİKAYET EDİLİR? POLİS İŞLEM YAPAR MI? KAT MÜLKİYETİ VS. YÖNETİM YOK BİNADA
1 ay
NEREYE ŞİKAYET EDİLİR? POLİS İŞLEM YAPAR MI? KAT MÜLKİYETİ VS. YÖNETİM YOK BİNADA
Koku ve kirlilik varsa uyaracaksınız, devam ediyorsa zabiıtayı arasınız en fazla gelip uyarı verirler. Yapacağınız bir şey yok, kiracı da olsa yönetim planında daha önce belirtilmediyse besleme yapmak hakkıdır
Hadi ya. Kime sormuş site değil burası. Yönetim planı ya da Yönetim vs yok. Herkes kafasına göre
Bina veya site farketmez. Tek başına zarar vermeden besleme yapılmasına yönetim planında açıkca belirtilmemişse müdahele edemezsiniz, kat mülkiyeti kanunu madde 28.. birine sormasına gerek yok, kanun bu. Cimere yazın, en fazla zabıta gelip uyarır.
Bu arada polis müdahele edemez, belediye ilgilenir
Belediye kat mülkiyeti kanununa göre işlem alanı dışında git dava aç biz müdahale edemeyiz diyerek çıktı işin içinden
Doğru, belediye de müdahele edemez. Kat mülkiyeti kanunu var evet ama yönetim planında baştan "Sokak hayvanı beslenmez" diye açıkca belirtilmedikçe yaptırım uygulanmaz.
Yönetim planı ya da Yönetim diye bir şey yok diyorum. Yönetici bile yok binada. B herkes kafasına göre
Arkadaşım kat irtifakı denilen bir şey var! Bir köyde muhtar yok diye orası köy sayılmıyor mu?
Canım ne köyü. Burası İstanbul ama işte resmi bir şey yok. Göstermelik yönetici bile yok artık
Köy demedim, örneklendirme diyoruz buna ama neyse. Ne yazsam ankamayacaksın belli ki
Cevap
4Cevap
Zabıta CİMER
Belediye kat mülkiyeti kanununa göre işlem alanı dışında git dava aç biz müdahale edemeyiz diyerek çıktı işin içinden
Cimere yazdım bakalım oradan ne sonuç çıkacak yoksa gırtlak gırtlağa bitecek bu iş
o zaman dedikleri gibi sadece dava oda ne kadar sürerse artık
haklıyken haksız konuma düşersin
Ya bu dava için para mı harcayacağım birde, dediğin gibi hukukun ölü olduğu yerde bir şey de çıkmaz git gel anca
Maalesef katılıyorum
Belediye zapıtası
Belediye kat mülkiyeti kanununa göre işlem alanı dışında git dava aç biz müdahale edemeyiz diyerek çıktı işin içinden
Bakalım Cimer çözüm olacak mı
Göreceğiz bakalım ne kadar çözüm olacak değilse artık kafasına geçirmek kalıyor geriye
Kaç kedi var
Tek ama koku ve pislik her yerde
Cik konuş bence :( ayıp değil
Konuştuk en son kafasına geçirmek kaldı o kumu
Evet pis kokuyor maalesef
Sen kaçıncı kat o kaçıncı kat
En üst ben o da çatı kat
:( apt grubu yokmu
Apt kim kime dum Duma. Zamanında ben yazdım kimse ses etmedi. Çünkü millet bana takık, hakkımı aradığım için her konuda yedirmediğim için sevilmem. Ben yapsaydım bunu kim bilir neler olurdu ama
Baktım kimse yazınca oralı olmadı bende gidip kendim söyledim tamam demişti ama aylardır değişim yok aksine iyice yerleştirmiş oradaki eşyaları da yok ederek
Ben öyle delim kim olursa olsun hakini arardım bir kere kargocu geldi 9 kata cikicak aşağıdan emekli polis kargocuyla dalasiyordu bende dedim hayırdır kargo benim kutuda dörtgen asansöre zarar verecek bişe değildi bende benim kargo dedim sanami sorucam dedim sonra birlikye çıktık emekli polis 4 te indi tabi kargocu dövdü biraz o adama kargo benim değildi oda dokuza çıktı sonra bende 10 kata eve ciktim
Ah benden başka bir tane daha olsa bina mum olur ama beni kadın olarak çok kale almıyorlar gibi. Ama bilirler ne deli olduğumu yaklaşmazlar püskürtürum hepsini fakat bu konuyu bakalim nasıl bitireceğim. Bugüne kadar bende çok dert etmedim ama benim eşyaları da atmış kediyi iyice yerleştirmiş mangal ve halı yok ortada. Nasıl olacak bilmiyorum kafasını kırmadan
:( üzücü bende deliyim hemen parlarim sende kapı yapımız aynı senle
Bu arada ben Melih adanaliyim :)
Hemen parlamiyorum şu an bir saattir araştırmaya başladım yoksa kapısına dayanmak vardı. Eşyaları atmasa neyse
Adana'da mi yaşıyorsun
Yakınsa gelim bende
İstanbul
Yakın olsa gelirdim apt zaten bir halta yaramıyor 3-4 saat mesafe olsa Gelirdim az egdirmezdim
Evet dogm büyüme adana amA aslen mersinliyiz
Yoksa yukarimi çıktın sesin gitti
Cimere yaz
Çözüm olur mu acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?