Ev & Yaşam 1 ay Günaydın bugün evde misiniz neler yapacaksınız? Altınsaat Takip Et Xper 4 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Ben tüm gün temizlik yapmayı planlıyorum. Kardeşimle beraber yaşıyorduk. O evlendiği için taşınıyor. Onunkileri kaldırıp kendi eşyalarımı yerleştirme zamanı 🧹🫧🧽🧼🧺 Günaydın bugün evde misiniz neler yapacaksınız? Cevapla Evlilik Soruları Eşya Soruları Eşya Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 1 ay Ev & Yaşam konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ev kim biz kim çalışmaya devam gadası 0 0 Yorumla
AKINCIBEYİM4441 Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% 1 ay Günaydın 24 saat işte olacam 😵💫😵💫🥳🥳😂😂 🥳 0 5 Yorumla Altınsaat 1 ay İşin ne ki kfkfk Yorumla AKINCIBEYİM4441 1 ay 🚢 ⛴️ 🛳️ ⚓ Yorumla Altınsaat 1 ay Gemide çok iş var seninki hangisi ngh Yorumla AKINCIBEYİM4441 1 ay Elektirik ve elektronik Yorumla Altınsaat 1 ay Selam beni neden engelledin 👀 Yorumla
Alp608 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 99% 1 ay işteyiz 1 Mayıs işçi bayramı kutlamalarını izliyorum tv den :) 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay İşin ne Yorumla Alp608 1 ay Özel firma da idareciyim Yorumla
Black1710 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 ay Evdeyim yağmur yağıyor hava güzel olsaydı gezilecekti ama yağmurlu bir günden günaydın 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Günaydın Yorumla Black1710 1 ay Çok kasvetli bir hava ya Yorumla
atmc123 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% 1 ay Yok bea biz kim evde yatmak kim.. yine çalışmaya devam.. 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Meslek ne Yorumla atmc123 1 ay 👮 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 ay Sana kolay gelsin o zamanBen de yeni kalktım kahvaltı yapıp ardından Cuma namazina gidicem sonrasında işe gidicem 0 0 Yorumla
çok_yaramazınız Takip Et Master Yaş: 36 , eic 51% 1 ay Ev & Yaşam konusunda 333 cevap paylaştı. Şimdilik evet de öğlene doğru başlar aktivite 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Ne aktivitesi Yorumla çok_yaramazınız 1 ay Bisiklet Yorumla
Zihnenyorgun Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 ay Dizi modda takılırım herhalde 0 6 Yorumla Altınsaat 1 ay Hangi dizi Yorumla Zihnenyorgun 1 ay Son zamanlarda bitirdiğim dizilere tekrar başladım. Grimm'den devam ederim Yorumla Altınsaat 1 ay Hmm Yorumla Zihnenyorgun 1 ay Fantastik seviyorsan tavsiye edilir Yorumla Altınsaat 1 ay Severim bakayım teşekkürler Yorumla Zihnenyorgun 1 ay Rica ederim Yorumla
Aklıma1ŞeyTakıldı Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 99% 1 ay Günaydın Çalışmaya devam 0 7 Yorumla Altınsaat 1 ay Meslek ne Yorumla Aklıma1ŞeyTakıldı 1 ay Yazılım uzmanıyım Yorumla Altınsaat 1 ay Güzel Yorumla Altınsaat 1 ay Neden tatil değil Yorumla Aklıma1ŞeyTakıldı 1 ay 7/24 aktif olması gereken sistemlerin başında duruyorum ne yazık ki Yorumla Altınsaat 1 ay Kolay gelsin Yorumla Aklıma1ŞeyTakıldı 1 ay Sağol sana da kolay gelsin Yorumla
CaptainVenture Takip Et Master Yaş: 38 , eic 97% 1 ay Öğleden sonra işe gidecem 0 7 Yorumla Altınsaat 1 ay İş ne Yorumla CaptainVenture 1 ay Matbaacılık Yorumla CaptainVenture 1 ay 2 saat çalışıp dönücem 😂 Yorumla Altınsaat 1 ay Ne basıyorsunuz tatil günü kdkd Yorumla CaptainVenture 1 ay Gazete Yorumla Altınsaat 1 ay Geç kalmadınız mı yarın için mi dkkd Yorumla CaptainVenture 1 ay Hyr daha var akşam basılır gazeteler ülkemizde Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 ay Ben dün yaptım bugün keyif günüm 0 1 Yorumla Altınsaat 1 ay Çok iyi Yorumla
1delican Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% 1 ay Tembellik yapıyorum şimdiden 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Yap valla Yorumla 1delican 1 ay Buyur beraber olsun Yorumla
__Alperen__ Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% 1 ay Kahvaltı yapip çıkacağım 0 10 Yorumla Altınsaat 1 ay Nereye Yorumla __Alperen__ 1 ay Dışarı arkadaşlarla oturmaya. Sonra cuma falan. Yorumla Altınsaat 1 ay Allah kabul etsin Yorumla __Alperen__ 1 ay Sagolasin. Sana da kolay gelsin. Ayrılmak zor olsa gerek Yorumla Altınsaat 1 ay Teşekkürler. Ayrılmak derken? Yorumla __Alperen__ 1 ay Kardesin Yorumla Altınsaat 1 ay Yani evime 15 dk yürüme mesafesine taşınıyor çokta zor değil 😂 Yorumla __Alperen__ 1 ay He o zaman baska. Darısı senin başına diyor hayırlı gunler diliyorum. Yorumla Altınsaat 1 ay Çok teşekkür ederim 🙏🏻 seninde başına iyi günler Yorumla __Alperen__ 1 ay Ben denedim beğenmedim sağolasın. Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 1 ay hayır her gün oldugu gibi gine çalışıyorum 0 8 Yorumla Altınsaat 1 ay Meslek ne Yorumla mesut_boztas 1 ay Yöneticiyim Yorumla Altınsaat 1 ay O zaman normal Yorumla mesut_boztas 1 ay evet bize tatil yok maalesef Yorumla Altınsaat 1 ay Olsun maaş bol dkkd Yorumla mesut_boztas 1 ay :) maaş almıyorum iş benim :) Yorumla Altınsaat 1 ay Tamam kazanç=maaş Yorumla mesut_boztas 1 ay yani Yorumla
CappuccinoGibiyiim Takip Et Master Yaş: 32 1 ay Evimdeydim biraz temizlik çamaşır vs 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Bitmiyor işler Yorumla CappuccinoGibiyiim 1 ay Biraz birikince evet Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 1 ay Ev & Yaşam konusunda 609 cevap paylaştı. Günaydın geziyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 ay Evdeyim belkiii bahçeee 0 4 Yorumla Altınsaat 1 ay Güzel ama yağmur? Yorumla Cevap sahibi 1 ay burada yok kiii Yorumla Altınsaat 1 ay Ülke geneli sanıyordum Yorumla Cevap sahibi 1 ay Yarın varrrr Yorumla
AlfonsoSchwarz Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% 1 ay Henüz uzanıyorum 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Sonra Yorumla AlfonsoSchwarz 1 ay Sonrasını düşünmek istemiyorum Yorumla
3Valhalla4 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 ay Evdeyim 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Ne yapcan Yorumla 3Valhalla4 1 ay Takılacağız bir şekilde olur illa ki bir şeyler Yorumla
ZZIPPIRİK190110 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 ay Evdeyim sonra gezmeye çıkarım 0 10 Yorumla Altınsaat 1 ay Nereye Yorumla ZZIPPIRİK190110 1 ay Gölyazı ya kahvaltıya gidicem Yorumla Altınsaat 1 ay Ooo süper ama hava yağmurlu değil mi Yorumla ZZIPPIRİK190110 1 ay Yağarsa yağmur yağar Yağsın nolcak kötümü bereket🤣 Yorumla Altınsaat 1 ay Hasta olarsın djd Yorumla ZZIPPIRİK190110 1 ay Olursam bana iyi bakar iylestirirsin 🤣🤣 olmam inşallah ya daş gibiyum Yorumla Altınsaat 1 ay Karadenizli misin Yorumla ZZIPPIRİK190110 1 ay Yok değilim karadenizli sen Yorumla Altınsaat 1 ay Bende değilim ddj Yorumla ZZIPPIRİK190110 1 ay 2hahaha Karadeniz'e nerden bağladık hahaha Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 ay Günaydın evett 2 7 Yorumla Altınsaat 1 ay Ne yapmayı planlıyorsun Yorumla Kalitelisohbet 1 ay Naber napcann Yorumla Cevap sahibi 1 ay Temizlik Yorumla Altınsaat 1 ay Kolay gelsin 🧹 Yorumla Cevap sahibi 1 ay Teşekkür ederim sanada Yorumla Altınsaat 1 ay Teşekkürler Yorumla Cevap sahibi 1 ay 🥰🥰 Yorumla
Manticorex Takip Et Xper 6 Yaş: 26 1 ay Ay yatıcam ayol 0 2 Yorumla Altınsaat 1 ay Ay peki Yorumla Manticorex 1 ay 😂😂 Yorumla
Kalitelisohbet Takip Et Xper 6 Yaş: 27 1 ay Araba almaya gidicem 0 10 Yorumla Altınsaat 1 ay Satın mı alıyorsun Yorumla Kalitelisohbet 1 ay Evet Yorumla Altınsaat 1 ay Hayırlı olsun ne marka Yorumla Kalitelisohbet 1 ay Sağ ol çupra biliyor musun ulaşamıyorum foto atardım Yorumla Altınsaat 1 ay Çupra balık değil mi😅 Yorumla Kalitelisohbet 1 ay Araba markası da var bildirim bakar mısın Yorumla Altınsaat 1 ay Çupra değil Cupraymış djdj hayırlı olsun Yorumla Kalitelisohbet 1 ay Sag ol daha iyisi senin olsun t9 düzeltmiş, Yorumla Altınsaat 1 ay Teşekkür ederim Yorumla Kalitelisohbet 1 ay Arkadaş olalım mı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Ev kim biz kim çalışmaya devam gadası
Günaydın 24 saat işte olacam 😵💫😵💫🥳🥳😂😂 🥳
İşin ne ki kfkfk
🚢 ⛴️ 🛳️ ⚓
Gemide çok iş var seninki hangisi ngh
Elektirik ve elektronik
Selam beni neden engelledin 👀
işteyiz 1 Mayıs işçi bayramı kutlamalarını izliyorum tv den :)
İşin ne
Özel firma da idareciyim
Evdeyim yağmur yağıyor hava güzel olsaydı gezilecekti ama yağmurlu bir günden günaydın
Günaydın
Çok kasvetli bir hava ya
Yok bea biz kim evde yatmak kim.. yine çalışmaya devam..
Meslek ne
👮
Sana kolay gelsin o zaman
Ben de yeni kalktım kahvaltı yapıp ardından Cuma namazina gidicem sonrasında işe gidicem
Arkadaşın orada sohbet ediyoruz
Şimdilik evet de öğlene doğru başlar aktivite
Ne aktivitesi
Bisiklet
Dizi modda takılırım herhalde
Hangi dizi
Son zamanlarda bitirdiğim dizilere tekrar başladım. Grimm'den devam ederim
Hmm
Fantastik seviyorsan tavsiye edilir
Severim bakayım teşekkürler
Rica ederim
Günaydın
Çalışmaya devam
Meslek ne
Yazılım uzmanıyım
Güzel
Neden tatil değil
7/24 aktif olması gereken sistemlerin başında duruyorum ne yazık ki
Kolay gelsin
Sağol sana da kolay gelsin
Öğleden sonra işe gidecem
İş ne
Matbaacılık
2 saat çalışıp dönücem 😂
Ne basıyorsunuz tatil günü kdkd
Gazete
Geç kalmadınız mı yarın için mi dkkd
Hyr daha var akşam basılır gazeteler ülkemizde
Ben dün yaptım bugün keyif günüm
Çok iyi
Tembellik yapıyorum şimdiden
Yap valla
Buyur beraber olsun
Kahvaltı yapip çıkacağım
Nereye
Dışarı arkadaşlarla oturmaya. Sonra cuma falan.
Allah kabul etsin
Sagolasin. Sana da kolay gelsin. Ayrılmak zor olsa gerek
Teşekkürler. Ayrılmak derken?
Kardesin
Yani evime 15 dk yürüme mesafesine taşınıyor çokta zor değil 😂
He o zaman baska. Darısı senin başına diyor hayırlı gunler diliyorum.
Çok teşekkür ederim 🙏🏻 seninde başına iyi günler
Ben denedim beğenmedim sağolasın.
hayır her gün oldugu gibi gine çalışıyorum
Meslek ne
Yöneticiyim
O zaman normal
evet bize tatil yok maalesef
Olsun maaş bol dkkd
:) maaş almıyorum iş benim :)
Tamam kazanç=maaş
yani
Evimdeydim biraz temizlik çamaşır vs
Bitmiyor işler
Biraz birikince evet
Günaydın geziyorum
Evdeyim belkiii bahçeee
Güzel ama yağmur?
burada yok kiii
Ülke geneli sanıyordum
Yarın varrrr
Dışarda olacağım
Henüz uzanıyorum
Sonra
Sonrasını düşünmek istemiyorum
Evdeyim
Ne yapcan
Takılacağız bir şekilde olur illa ki bir şeyler
Evdeyim sonra gezmeye çıkarım
Nereye
Gölyazı ya kahvaltıya gidicem
Ooo süper ama hava yağmurlu değil mi
Yağarsa yağmur yağar
Yağsın nolcak kötümü bereket🤣
Hasta olarsın djd
Olursam bana iyi bakar iylestirirsin 🤣🤣 olmam inşallah ya daş gibiyum
Karadenizli misin
Yok değilim karadenizli sen
Bende değilim ddj
2hahaha Karadeniz'e nerden bağladık hahaha
Günaydın evett
Ne yapmayı planlıyorsun
Naber napcann
Temizlik
Kolay gelsin 🧹
Teşekkür ederim sanada
Teşekkürler
🥰🥰
Çalışıyoruz knkm ırgat gibi çalışıyoruz
Karga kollıcam
Yatacam
Yatıyorum
Ay yatıcam ayol
Ay peki
😂😂
Araba almaya gidicem
Satın mı alıyorsun
Evet
Hayırlı olsun ne marka
Sağ ol çupra biliyor musun ulaşamıyorum foto atardım
Çupra balık değil mi😅
Araba markası da var bildirim bakar mısın
Çupra değil Cupraymış djdj hayırlı olsun
Sag ol daha iyisi senin olsun t9 düzeltmiş,
Teşekkür ederim
Arkadaş olalım mı