22 yaşında bir memurum ev çıktı ama vaz mı geçsem?
20 yıl borç mu ödenir. Erkenden fazla fazla ödeyip kapatabilir miyim
20 yıl borç mu ödenir. Erkenden fazla fazla ödeyip kapatabilir miyim
22 yaşında memur olarak TOKİ mantıklı. 20 yıl gözünü korkutmasın; taksitler memur zammıyla artıyor olsa da enflasyon karşısında borcun erir, ileride kiraların çok altında kalır. Erken kapatmak istersen TOKİ’nin yılda en az bir kez düzenlediği %25 indirim kampanyalarını kovala, toplu para bulunca borcunun tamamını kapatırsın. Devir yasağı var ama oturacaksan dert değil. Kaçırma..
Cevap
6Cevap
Bence al , çünkü ev sahibi olabilmek her geçen yıl giderek zorlaşacak
memursun da. seni çok etkilemez bence denemeye değer yine de sen bilirsin.
Kira ödüyor milyonlarca insan boşu boşuna. Heralde alınır onu bile düşünemiyor musun?
Yazıl bence devlettesin daha garantisi yok ki
Onu boş ver evimiz var
22 yaşında nasıl memur oldun
Çalışarak katibim
pek mantıklı değil bana göe
Alınır ya mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?