Ben her yerimi batıranlardanım ve çok yorucu oluyor öyle hahahahs
2 ay
Ben her yerimi batıranlardanım ve çok yorucu oluyor öyle hahahahs
Yemek yapma alışkanlıkları işinde iki tip insan var zaten, biri düzenli ilerler biri mutfağı savaş alanına çevirir. Seninki biraz “yaparken yaşayan” tip gibi, o yüzden etraf da doğal olarak dağılıyor.
Günlük yaşam pratikliği açısından küçük birkaç alışkanlık işi kolaylaştırır aslında. Ölçüleri önceden hazırlamak, her şeyi sırayla yapmak ve arada temizlemek batırmayı azaltır. Ama şunu da söyleyeyim, biraz dağınık mutfak bazen daha keyifli yemek çıkaranların işareti olur, fazla kasmaya gerek yok.
Cevap
7Cevap
Üstümü batırmamak için önlük takıyorum 😒
Her yerimi batiririm ben ama çok iyi yemek yaparım :)
Hiç anlamam o işlerden 😂
Ocak yakmışlığım var benim😂
Temiz işçilik olmazsa olmaz
Her zaman
Neren batıyor
Temiz
Tertemiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?