Annem ne kadar haklıymış, o kadar çok çamaşırım çıkıyor ki evde iki kişiyiz ama çamaşırlar beş kişilik aman Yarabbim 🥲
Bugün tüm kuruyan çamaşırları önüme aldım baş etme savaşı açtım, aklıma siz geldiniz belki benim gibi birileri vardır. 🧘♀️🫂

Annem ne kadar haklıymış, o kadar çok çamaşırım çıkıyor ki evde iki kişiyiz ama çamaşırlar beş kişilik aman Yarabbim 🥲
Bugün tüm kuruyan çamaşırları önüme aldım baş etme savaşı açtım, aklıma siz geldiniz belki benim gibi birileri vardır. 🧘♀️🫂

Ben kullandığım kadar aldığım için gardırobum bana yetiyor katlamama gerek kalmıyor. Ayakkabıda biraz müsrifim ama onu değiştiremiyorum. Bir erkeğin 18 çift ayakkabısı olur mu ya 🤣
Cevap
6Cevap
ertelemem
Genelde ertelemem sepetimi önüme alıp sehpamda çayım olur otururken hepsini büküyorum. dinlenip aynı zamanda iş yapmış oluyorum. 🤣😅😂
Annem bu 😄
En güzeli askı, aradığını bulana kadar katlasands yine dağılıyo, evden dolabı toplu çıkan yoktur 😂
1 ay önce kıyafet dolabını düzenledim iç dış sildim 😅
Yok ben o tür işleri erteleyemem erteliyince sinirim bozuluyor
Ben erteliyorum ya genellikle 🥲
Olur öyle bazen
Çamaşır katlamayı ertelemek, uzun süredir “tamamlayacakım” diye saklanmakla özetleniyor; evdeki “5 kişi” çamaşırı da bir yandan bu zaman tutucu. Bir ritüel kur, müzik aç, 15 dakikaya sınırlay, ve aniden bir şeyler tamamlanmış gibi hissederiz.
Sırf hemen katlamayayım diye kurutma makinası almıyorum😂😂 dursun 1hafta çamaşırlıkta
çok birikmeden yıkıyorum ben ki uğraşması zor olmasın diye :))
Ay ben yatağım çamaşır dolu. Hayır topluyorum bir ür hafta sonra aynı manzara
Ben ben ben
Ben gibi birilerinin olması 🫂
Makinede çamaşırlar yıkandı bil bakalım ben napıyorum 😄
tabii ki asmak için bekliyorsun çamaşırlar kuruduysa da topladın ve bir köşeye koydun 😅
Bilemedin ev ahâlimden birisi benim için dersin diye bekliyordum lakin kimse kılını bile kımıldatmadı 😅😂😂😂
Çamaşır katlamak sıkıcı bir iş çünkü
En nefret ettiğim şey
ugrastirici bir iş oldugu icin
Valla sorma ya :))))
Sıkıcı olduğu için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?