Düzen düzen diyorum başka da bir şey demiyorum hayatta pis, dağınık biriyle yaşayamam hhqhhawhah
3 ay
Düzen düzen diyorum başka da bir şey demiyorum hayatta pis, dağınık biriyle yaşayamam hhqhhawhah
Aşırı düzenli değilim ama yine de düzenliyim. Dağınık düzeni denen bişey var o türden. Mesela çorap çekmecesinde metre var, tişörtlerimin olduğu yerde projeksiyon var. O metreyi biri alıp takım çantama koyarsa olmaz bulamam ve uyuz olurum. Bira yaptığım malzeme kovasında da lehim havyası var orada olmalı böyle bir düzen işte. Buna dağınık düzeni deniyor
Düzenli olmayi bende severim her eşyanın bir yeri var nereye koyduysan oradan alacaksın yerini segistirirsen onu her yerde arar bulamazsın ama bir yeri olduğunu bilirsen oradan alır işini görür yine yerine koyarsın. Dağınıklığı bende sevmem
Hem derliyim hem de toplu. Evi süpürürüm, bulaşıkları yıkarım, yemek yaparım. çoraplarımı banyoda çıkarırım, çöpleri toplar atarım. istersen bizim mahalleye gel soruştur.
Aşırı düzen seviyorum dağınıklık beni geriyor bir yere gideceksem bile gün doğmadan kalkar evi toparlar öyle çıkarım bu yaşıma geldim evimi ya da odamı dağınık bırakıp çıkmamışımdır
Cevap
38Cevap
düzenliyim.
Helal hhahahha
Mümkün olduğunca düzenli olmaya dikkat ediyorum sevmiyorum dağınıklığı ama üç çocukla biraz zor oluyor 🙃
Çok dağınıklar hemde çok 😊😊
asla pis değilim iki güne bir süpürürüm odamı ama moralim bozukken pis olmasam da dağınık oluyorum biraz
Düzenliyimdir. Pis ve dağınık yaşayamam düşüncesi bile beni bayıltacak gibi hissettiriyor
Düzenli tertipli birisiyim titizlik konusunda hassasım 🤦
Devlet başkanı olsaydım dağınık düzensiz insanları tutuklardım o kadar önemsiyorum
Çocukluk ve ilk gençlik döneminde daha beterdim... Sonra etraftaki insanlara rahatsızlık verdiğimi görünce törpüledim.. Daha normal düzeye çektim... Benimki aslında düzen takıntısı yüzde yüz temiz olmasada görünen yerler temiz olsun... Dikkatimi dağıtan ve takıntı yapmama sebep olan şey düzensizlik.. bunu geç anladım. Ama mükemmel temizliğe de hayranım 😀
Evet iyidir hahahah 😀
Toplasamda aynı çocuklarla dağınık seviyorlar 😃
Olur olur 😅
Kiloluyuz zaten 😅
Seni de şişmanlatalim 🤣
Toplu ortamda çalışamam, Masam dağınık olmalı, yoksa dikkatimi veremiyorum
Ben dağınık severim bir gün her şey yıkılacak zaten 🤣
Dağınıklık pasaklı olduğu anlamına gelmez ki 😊😊
Dağınık biriyim tam odamı topladım diyorum akşama anlamadığım şekilde geri dağılıyor😂
Aşırı düzenli titiz insanlardan hoşlanmam. Ben kafama göre bazen dağınık bazen düzenliyim
Aşırı düzen seven biriyim ve belli konularda takıntılı 😄
Yükselenim başak benim ahdhd
Dağınıklığa hiç gelemem. Düzenli olacak her şey.
Dağınık olmayı hiç sevmem. Düzenliyim yüksek dozda düzenli hafiften rahatlık ta var tabi
Düzenli temiz titiz bakımlı yaşamayacaksam bu hayat çekilmez
Pejmürde yaşamlar benden uzak olsun hatta oda arkadaşım bile olmasın o derece takık biriyimdir
Pis değilim ama dağınıklığım var. Bende düzen takıntısı olan biriyle yapamam😂
Ben genelde orta yolu seçiyorum açıkçası. Düzenli ama esnek olmayı tercih ediyorum, her şey mükemmel olmak zorunda değil. Sen kendi rahatlığını düşünüp dengeli bir düzen kur derim.
Bu aralar zihnim dahil her şey dağınık jsjsjs
Simetri hastalığı var her şey düzenli ve düzgün olmak zorunda
Evimde kesinlikle her şey yerinde olmalı Her şeyin eşyanın yeri bellidir aşırı titizim
Temizlik ve hijyen önemli ama eşya konusunda cok takıntılı değilim
Düzen takıntısı olan ama bazen dağınık diyeyim
Yükselenim başak, sevgilim de başak burcu. Bizim ev müze gibi nizami
Çok düzenliyim tertipliyim 🌊✨
Yalnız yaşadığım için düzenliyim, öyle olması gerekiyor ama benim gördüğüm dışardan temiz görünenlerin çoğu pis ve dağınık
Düzenli değilim pek. Böyle daha iyi🤣
Ben okbliyim ayrıca başağım
Teşekkür ederim
Temizlik tertip düzen olmazsa olmaz
Teşekkür ederim 🙏
Düzenlinin bir tık altı
Özel hayatım dağınık, gerisi derli toplu
Çılgınca seviyoruz 😅
Niye beddualandım ben yine ya sjfj
Sana elazığda bir adres verecem oraya git bekle tamam sürpriz yapacam :D
Yok o adrese bomba yerleştirecem :D toplu tören djfj
Mutluluktan 😂
Düzen adamıyım
Düzenliyim çok şükür dağınığını sevmiyorum da
Pis değilim ama dağınığım ya
Çok isterdim öyle olmamayı😅
Düzen olacak simetri olacak
Google'a düzen yazıyorsun ben çıkıyorum :D
Yeahhh :D
Yemek yapamıyorum onu da sen yap :D
Ben mutfak ve ev işlerinden anlamam sadece çalışır ve yaşarım :D
Kalırız be güzellik ne yapalım :D Konforumdan vazgeçemem :D
Yemek yapma kriteriyle kolay bulursun :D
Uzun olmuş biraz ama bulursun sana inanıyorum
i. ahahhahahha :D Söyleyene bak sanırsın melekkk :D
Düzenli biriyim ama aşırı da değilim
Titiz ve düzenli biriyim
Eşime göre düzensiz ona göre düzenli biriyim
Çorabın teki buzdolabından çıkabilir
Evinde ofisinde hastalıklısı benim ahhaahha
Çoraplarımı annem topluyor 1 hafta sonra shsh
ruh halime bagli
Düzenli
Duzenliyimdir. Bazen asiriya kacarim.
Ortaya karışık
Düzenliyim dağıtmam
Bazen dağınık bazen düzensiz, hayat gibi
Olması gerektiği kadar ne dağınık ne takıntılı
Düzenli dağınık sbshhs
Her şeymin yeri bellidir ama dağınık olmak şartıyla
Orta
Düzenli ve titiz
😏😊😄
Düzenli
Eyvallah simetri sıkıntım var fazla olan bu
🥰 Allah yardımcımız olsun o zaman
Düzenli
Düzenli ve temiz
duzenlıyım
Ben düzen hastasıyım
Aynen öyle
Dağınık
yari zamanli daganik yari zamanli toplu 😅
Düzen ve dağınıklık arası bir şeyim 🤪.
Dağınık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?