Komşunuzla hiç böyle tatlı bir olay yaşayıp kavga etmeden tatlıya bağladığınız oldu mu?

Bugün kek yaparken birazcık fazla yüksek açmışım Müziği komşum kapıma geldi açtım kapıyı komşum şok oldu çünkü evde rahat şeyler giyerim bu resimdeki kıyafetler vardı üstümde ve çikolatalı kek yaparken göğsüme yanağıma ve tadına bakmıştım çikolatalı sos kalmıştı dalgınlıktan öyle açtım kapıyı kızardı kekeledi komşum Affedersiniz ama biraz fazla yüksek sesle müzik dinliyorsunuz galiba evden bile geldi sesi rica etsem biraz kısar mısınız müziği dedi ben de yaaa çok özür dilerim fark etmemişim hiç bir daha olmayacak dedim özür olarak size birazdan fırına atacağım kekten verebilir miyim eğer seviyorsanız çikolatalı keki size de ikram etmek isterim dedim tabi çok severim keki dedi ve el sallayıp uğurladım komşumu ne kadar nazik uyardı diye içimden geçirdim sizin de komşularınız böyle nazik mi 🤗



















(Not:resim dışında her şeyi ben uydurdum şakalandın inandın dimi kabul et😃😜)
Komşunuzla hiç böyle tatlı bir olay yaşayıp kavga etmeden tatlıya bağladığınız oldu mu?
Güncellemeler
3 ay
Evet ama daha az çikolatalı ve yanağımda dudağımda ve gögüsüme doğru akan çikolata sosu var sadece bu fazla 🤭
Komşunuzla hiç böyle tatlı bir olay yaşayıp kavga etmeden tatlıya bağladığınız oldu mu?
Cevapla