Bugün kek yaparken birazcık fazla yüksek açmışım Müziği komşum kapıma geldi açtım kapıyı komşum şok oldu çünkü evde rahat şeyler giyerim bu resimdeki kıyafetler vardı üstümde ve çikolatalı kek yaparken göğsüme yanağıma ve tadına bakmıştım çikolatalı sos kalmıştı dalgınlıktan öyle açtım kapıyı kızardı kekeledi komşum Affedersiniz ama biraz fazla yüksek sesle müzik dinliyorsunuz galiba evden bile geldi sesi rica etsem biraz kısar mısınız müziği dedi ben de yaaa çok özür dilerim fark etmemişim hiç bir daha olmayacak dedim özür olarak size birazdan fırına atacağım kekten verebilir miyim eğer seviyorsanız çikolatalı keki size de ikram etmek isterim dedim tabi çok severim keki dedi ve el sallayıp uğurladım komşumu ne kadar nazik uyardı diye içimden geçirdim sizin de komşularınız böyle nazik mi 🤗
(Not:resim dışında her şeyi ben uydurdum şakalandın inandın dimi kabul et😃😜)
Güncellemeler
3 ay
Evet ama daha az çikolatalı ve yanağımda dudağımda ve gögüsüme doğru akan çikolata sosu var sadece bu fazla 🤭
Komşunuzla hiç böyle tatlı bir olay yaşayıp kavga etmeden tatlıya bağladığınız oldu mu?
Hihihi🤭 timamm dün müzik dinliyor kek yapıyordum çikolatalı dekolteli bir kıyafet giymiştim o an aklıma geldi acaba şöyle bir şey olsa ne olurdu dedim 🤭
Erkekler Ne Diyor
Hatırlamıyorum olmuştur
Yaaaa hatırlarsan anlatır mısın merak ettim bir de yanlış hatırlamıyorsam sen bana ses atıcaktın😃
https://hizliresim.com/irhocgr
Böylemi oldu yani
https://hizliresim.com/fbq2jk6
Can sıkımtısı başa bela😀
Evet aynı böyle oldu
Yaaaa sana yazdığım yorumu güncellemeye yazdım yanlışlıkla🤭
E artık lısmet
Hihihi🤭
İstersen değişik şeylerde çıkartırız
Olur
Ekleee
Olmaz
O zaman tamam
Evde de Mehmet şef gibi giyinecek halin yok ya rahat olacaksın tabi
Dimiii dimiii🤗
Resimi gerçek görmek isterim sakıncası yoksa yavrum benim
Hihihi🤭 üzgünüm şu an istemiyorum 😏
Ne zaman istersen güzelim tanışalım konuşalım
Tam olarak bu kıyafetmi vardı üzerinde gerçekten🙈
Gelen komşu erkek değildi inşallah 😃
Pardon yaş kaç sizin?
Notu okudun mu bu kıyafet gerçek zaten benim kıyafetim resmi ben çektim sadece anime karakteri yaptım🤗 hikâye kurgu
Hikaye de komşu erkek 18 yaşındayım
Evet az önce gördüm ya😃 caktirmayim dedim
Hmm hikaye kurgunuz çok güzelmiş 😉
Yaşınız baya gencmiş. Bişey sorcaktim ama gizliden çıksam yazarmısın bana?
Burdan sorabilirsin zaten gizlisin 😜
Ya hemen kaldiriliyo yorumum bide başkaları salça olmasın diye dedim, yazarmisn cikiyimmi gizliden?
Ne dersin?
Bekliyorum lütfen.
Üzgünüm kimseye özelden yazmıyorum
Peki sağol.
keki direk memenden ikram et komşuluk bunu gerektirir
bende diyorum hangi animeyi anlatıyor bu :D
Kendi anime mi😜güzel oldu mu beğendin mi🤗
he beğendim biz çiğeri beklerken çikolatalı kek yap :D
Yaaaa🤭 ben onu yedim🤭
ben ne olcam :(
Tekrar aldım hemde dana ciğeri gel yiyelim 🤗
Geleyimmi. Kaç ekmek lazim
Gene bitti sanırım
Resim ne alaka dedim bende
Hihihi hikaye de rolü çok büyük 🤭😂
Gözünde canlandırmak için 😃
Aga herkes resime baktı hikaye okumadı yoksa tek miyim😳
Neeee🤭😂sapıkkk şey🤭
Haha
fantezi dünyan eğlenceli görünüyor
Hihihi🤭 teşekkürler 🤗
Bizi bu eğlenceli fantezilerinden mahrum bırakma 😄
Hihihi🤭 timamm dün müzik dinliyor kek yapıyordum çikolatalı dekolteli bir kıyafet giymiştim o an aklıma geldi acaba şöyle bir şey olsa ne olurdu dedim 🤭
Kendi dünyanda sonu nasil bitti peki 😄
Nasıl bitebilir ki güzel bitti🤭
Bahsetsene biraz neler oldu o alemde 😄
Yaaaa hala burada mısın kaç saat oldu hala bekliyor yazmamı😅🤭utandım hiççççç kapattım kapıyı kek yaptım başka ne olabilir ki 🤭
Beklemedim yahu bildirim geldi baktım bende 😄
Hımmmm saniyesinde bakmışsın😅🤭
Çünkü dizi izliyodum telefondan bildirimi geldi senden olduğunu görünce baktım 😄 kötü mü ettim
Yaaaa başkası olsa gelmen beni hafızana iyi kazımışsın
Evet tarzın akılda kalıcı 😄
Senin bu paylaşıma benzer gerçek yaşanmışlığım var bence bunu değerlendirip konuşmamız lazım 😄
Hımmmm üzgünüm istemiyorum sevmem
yine mi trollerdesin kız :D
Hihihi🤭 ivittt resim gerçek ama sadece anime karakteri yoksa üstündeki her şey baştan sona benim 🤗
yapay zekada mı yaptın hshshs
Evet kaydetmedi inşallah orjinal resmimi 🤭
aha naneyi yedin şimdi jsjsjsj ama senin göğüsler daha büyüktü küçük çizmiş bak :D
Genima nın suçu yedir bana naneyi 🤗çok severim nane 😋
sen bana orjinalini at bence emin ellerde olsun :D :D
Sen kimdin😂
anladın mı kim olduğumu :D
Hımmm tahminim var😉
bi önceki soruna bi daha yorum yaptım bak :D
Hımmmm bakiyim
bi bak bakayım beyaz gömlekli sorun haniii
Bakıyımm
anladın mııı
Yok😅
dur bak :D çıkıyorum gizliden iki soruda da bakıver
buldun mu kııızz
Görmedim ki😅
Görmezsin tabi iki saat bakmadın
bununla cıksan kesın yumulurdu emın ol resmen cagırmakbu
Ah bu kızın fantezi dünyası öldürecek beni
Ben olsam çukulataları dilimle temizlerdim
Sen çok tehlikelisin 😀
İyi kurgulamışsın şeker
Hayır
Yapma ziyaa
görsel fena
Yani resim çok iyi
Güzel hikaye